Gå til innhold

Har du kysset e.l med det samme kjønn?


haarod

Har du kysset e.l med det samme kjønn?  

773 stemmer

  1. 1. Har du kysset e.l med det samme kjønn?

    • Ja, men ikke kyssing...
      27
    • Ja - i edru tilstand
      68
    • Ja, men påvirket
      89
    • Vet ikke
      18
    • Nei
      571


Anbefalte innlegg

Dere.. En i klassen min mener bestemt at det ikke finnes bifile.. Kan dette egentlig stemme? Teorien hans er følgende: Bifile, er kun diktet opp av homofile, som trenger noe å gjemme seg bak. "Jeg er kanskje homse, men jeg liker jo jenter også da.. Så jeg er bifil!" Han mener dermed at homser som ikke tør å kalle seg 100% homser, sier at de er bifile, for at venner, foreldre og andre ikke skal flippe helt ut.

Det er jo kanskje noen homofile som kaller seg bifile selv om de ikke er det, men kan han ha rett? Finnes det egentlig bare hetero og homofile folk.

NB.: Det skal sies at han ikke har noe imot homofile. (ikke jeg heller) :)

Selv tror jeg det kan finnes bifile, men hva mener dere? Blir vel kansje litt OffT detta, men...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er bifil; det er i hvert fall hva jeg har kommet frem til hittil, selv om mine forhold med jenter har vært relativt korte (forholdet varte i en uke). Nå har jeg jo kjæreste, så kan ikke akkurat få funnet om det bare er noe seksuelt jeg føler eller om jeg virkelig har muligheten til å forelske meg i jenter. Dunno. :shrug:

Lenke til kommentar
Dere.. En i klassen min mener bestemt at det ikke finnes bifile.. Kan dette  egentlig stemme? Teorien hans er følgende: Bifile, er kun diktet opp av homofile, som trenger noe å gjemme seg bak. "Jeg er kanskje homse, men jeg liker jo jenter også da.. Så jeg er bifil!" Han mener dermed at homser som ikke tør å kalle seg 100% homser, sier at de er bifile, for at venner, foreldre og andre ikke skal flippe helt ut.

Det er jo kanskje noen homofile som kaller seg bifile selv om de ikke er det, men kan han ha rett? Finnes det egentlig bare hetero og homofile folk.

NB.: Det skal sies at han ikke har noe imot homofile. (ikke jeg heller) :)

Selv tror jeg det kan finnes bifile, men hva mener dere? Blir vel kansje litt OffT detta, men...

5125364[/snapback]

Høres ut som en 20 år gammel Holocaust-benekter. Han har absolutt ingen måte å vite det selv, men likevel står han fast og mener noe. Heller latterlig.

Lenke til kommentar
"Ææææsj! Han gutten tar på den andre gutten!11"

 

Hvorfor skal du lese denne tråden hvis du blir så jævla "ekkel" innvendig da?

5126552[/snapback]

 

Grunn #1: Først av kjedsomhet

Grunn #2: For å bruke min stemme til å styrke "NEI!" -svarene.

Grunn #3: Så i håp om å finne NOEN, et snev av flertall, som "tenkte som meg"

Grunn #4: Se om noen andre reagerer likt

Grunn #5: For å poste min "mening om slik" (Men ikke før jeg har lest hele tråden).

 

..stort sett av overnevnte grunner..

 

Har du aldri sett på noe som du har funnet litt "ekkelt"? Eller har du rask snudd blikket vekk, og aldri kikket så vidt en gang til, bare for nyskjerrighetens skyld!?

Lenke til kommentar
Har du aldri sett på noe som du har funnet litt "ekkelt"? Eller har du rask snudd blikket vekk, og aldri kikket så vidt en gang til, bare for nyskjerrighetens skyld!?

5126553[/snapback]

 

Nei, verden er morsom. Dessuten synes jeg ikke det er noe galt i kline med andre menn. I militæret dro vi den (pun intended) mye lengre enn som så. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH
Dere.. En i klassen min mener bestemt at det ikke finnes bifile.. Kan dette  egentlig stemme? Teorien hans er følgende: Bifile, er kun diktet opp av homofile, som trenger noe å gjemme seg bak. "Jeg er kanskje homse, men jeg liker jo jenter også da.. Så jeg er bifil!" Han mener dermed at homser som ikke tør å kalle seg 100% homser, sier at de er bifile, for at venner, foreldre og andre ikke skal flippe helt ut.

Det er jo kanskje noen homofile som kaller seg bifile selv om de ikke er det, men kan han ha rett? Finnes det egentlig bare hetero og homofile folk.

NB.: Det skal sies at han ikke har noe imot homofile. (ikke jeg heller) :)

Selv tror jeg det kan finnes bifile, men hva mener dere? Blir vel kansje litt OffT detta, men...

5125364[/snapback]

 

Det der er noe av det latterligste jeg noensinne har hørt... Hvis du tenner seksuelt på og/eller forelsker deg i både menn og kvinner, da er du bifil. For det første; å avskrive bifile som en "unnskyldning" for homofile er utrolig provoserende.. Det innebærer jo at man tror at det ikke er mulig å tenne på begge kjønn, som er et typisk eksempel på at "jeg er ikke sånn, da kan noen umulig være sånn". I tillegg er det mange bifilie som sliter på kjærlighetsfronten (hvis de er ærlige om legningen) fordi mange tror at bifile MÅ HA både menn og kvinner, og at bifilie (ifølge ryktene) er mer tilbøyelige til å være utro.

 

Og ja jeg har kysset en av samme kjønn. Edru og påvirket

Lenke til kommentar

Er enig i tanken om at de som ikke tør å kysse noen av sammekjønn har homsefrykt, og er redd for å bli beskylt for å være homofil. Og er usikker på sin egen seksualitet, men det er jo sikkert noen (få) som bare ikke liker tanken og da.

 

Synes alle burde prøve å kline med samme kjønn. Det er digg.

 

BTW: Har forstått det slik at det nermest er moderne å være bifil i Oslo nå?? :hmm:

Lenke til kommentar
Synes alle burde prøve å kline med samme kjønn. Det er digg.

5203212[/snapback]

 

Har det seriøst rabla for deg?? :confused:

5204065[/snapback]

Er enig i tanken om at de som ikke tør å kysse noen av sammekjønn har homsefrykt, og er redd for å bli beskylt for å være homofil. Og er usikker på sin egen seksualitet, men det er jo sikkert noen (få) som bare ikke liker tanken og da.

5203212[/snapback]

:whistle:

Lenke til kommentar

@tomat-ulf

 

Håper seriøst ikke at du hintet til at grunnen jeg IKKE ønsker å kysse en av samme kjønn kommer av en "frykt" for å bli beskyldt for å være homo..

 

 

Men nei! Jeg vil overhodet ikke bli beskyldt for å være homofil!! Så langt derifra.. Jeg anser meg selv "frisk" på det området..

 

 

Nå i disse "homodagene" / "homse-patrulje-dagene", virker det som om det er forkastelig å ha egne meninger som ikke følger "mainstream ala 2005" ..

 

Nei, vettu hva..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...