Gå til innhold

Har du kysset e.l med det samme kjønn?


haarod

Har du kysset e.l med det samme kjønn?  

773 stemmer

  1. 1. Har du kysset e.l med det samme kjønn?

    • Ja, men ikke kyssing...
      27
    • Ja - i edru tilstand
      68
    • Ja, men påvirket
      89
    • Vet ikke
      18
    • Nei
      571


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er født i '87, du er 18 år gammel. Da er det både rart og urovekkende at du fortsatt har med deg "haha, du er homo!" fra barneskolen.

5123840[/snapback]

 

Vet ikke om du har lest mye av hans poster, men ifølge han er det første han tenker når han ser en pen dame/jente at han har lyst til å drepe de (elns)..

Hvorvidt han er den rette til å dømme hva som er "normalt" med seksualitet o.l. er ifølge meg meeeget usikkert :p

 

EDIT: Kanskje jeg formulerte meg litt rart :p Ifølge mer er det meget SIKKERT at han ikke er den rette til å uttale seg om hva som er normalt...

 

 

 

(og i Fredriks tilfelle; mann + hest).

 

:)

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
Det er anonymt, det er som oftest ikke skikkelig organisert...

Folk driter i det, har annet å gjøre på... bare svarer i hytt og pine. :cool:

5123837[/snapback]

Hahaha, er du helt sikker på at du ikke er Zahid Ali som sitter her og lager en reportasje på Rikets Røst? Det du sier er så idiotisk og så bak mål at det blir fantastisk morsomt. Jeg vet en del om spørreskjemaer, ettersom faren min jobber som forsker. Selvsagt er det alltid en viss feilmargin, men det er for det meste korrekte tall disse skjemaene får ut. Hvis du vil at jeg skal utdype det, så kan jeg godt gjøre det, men det er ikke noe vits å poste her, det sporer bare tråden av emnet.

Lenke til kommentar
Det er anonymt, det er som oftest ikke skikkelig organisert...

Folk driter i det, har annet å gjøre på... bare svarer i hytt og pine. :cool:

5123837[/snapback]

Well, I'm convinced. Skal du ringe SSB, eller skal jeg?

5123871[/snapback]

 

Viss SSB har gjennomført de så greit.. jeg snakker om sånn dritt som TV2 kommer med.. og andre ting gjennomført av privatpersoner.

Lenke til kommentar
Nope... har MSN til en "homo" fra oslo her på HW-forumet som er programvare utvikler.. kjempe knaz fyr..

Han har hjulpet meg med mye rart :yes:

OMG, vet du om en HOMO som KAN ting?? Kan jeg få MSN-adressen hans?!!1

Hest, seriøs?

Nei.

Jeg har absolutt ingenting imot hva folk gjør... det er da helt opp til vær jævla person.

Så ikke kritiser de som er sikker på sin egen legning, da vel.

Jepp jeg er 18, hva har det med saken og gjøre?

Du oppfører deg nemlig akkurat som en 12-13-åring. Alder er ikke lik modenhet, det beviser du.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Du oppfører deg nemlig akkurat som en 12-13-åring. Alder er ikke lik modenhet, det beviser du.

5123902[/snapback]

 

Ja. og du er så mye eldre enn meg at jeg må høre på deg :!:  :nei:

5123909[/snapback]

Hmmz.

 

Angående din psyke: Jo, det har mye med saken å gjøre. Du er omtrent den eneste her som påstår at det er unormalt å kysse personer av eget kjønn, og du er den eneste som prøver å forsvare ditt synspunkt med idiotiske kommentarer. Nå vet ikke jeg sannheten av det Kvammis skriver, men hvis det er sant, så kan man ikke ta det du sier seriøst.

 

Edit: Utheving av tekst for de svaksynte.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Ja. og du er så mye eldre enn meg at jeg må høre på deg :!:  :nei:

5123909[/snapback]

 

At han er eldre enn deg i oppførsel (ihvertfall på forumet) er så absolutt et faktum.

5123921[/snapback]

 

 

Jada.. jeg har en kusine på 10 som også oppfører seg veldigt voksent..

Små barn har en tendens til å gjøre det ;)

 

EDIT:

 

Så greit.. viss gutter kliner sammen så er de IKKE HOMO.. :!:

 

Du er for et veldig liberalt samfunn der alt kan ***** alt og kline med alt.

Ditt synspunkt.

Endret av chills
Lenke til kommentar
Det er anonymt, det er som oftest ikke skikkelig organisert...

Folk driter i det, har annet å gjøre på... bare svarer i hytt og pine. :cool:

5123837[/snapback]

Well, I'm convinced. Skal du ringe SSB, eller skal jeg?

5123871[/snapback]

 

Viss SSB har gjennomført de så greit.. jeg snakker om sånn dritt som TV2 kommer med.. og andre ting gjennomført av privatpersoner.

5123883[/snapback]

Men da er det greit, da sier vi at det er SSB som har utført undersøkelsen: Hva tror du folk flest hadde svart, hvis de ble spurt om det var normalt å kysse en av samme kjønn?

Lenke til kommentar
Så greit.. viss gutter kliner sammen så er de IKKE HOMO..  :!:

5123932[/snapback]

Det stemmer. At man er homoseksuell sier noe om seksualiteten til en person. Det er ikke uvanlig at personer av samme kjønn kysser uten at det er følelser bak, men det ser det ikke ut til at du forstår.

Lenke til kommentar
Men da er det greit, da sier vi at det er SSB som har utført undersøkelsen: Hva tror du folk flest hadde svart, hvis de ble spurt om det var normalt å kysse en av samme kjønn?

5123930[/snapback]

 

Som jeg sa tidligere... alle har gjort ting de angrer på... viss du hadde klint med en gutt på skolen.. så ville ikke du vært litt redd for å bli stemplet som homo... dusje aleine i gymmen osv. ?

Lenke til kommentar
Så greit.. viss gutter kliner sammen så er de IKKE HOMO..  :!:

5123932[/snapback]

Det stemmer. At man er homoseksuell sier noe om seksualiteten til en person. Det er ikke uvanlig at personer av samme kjønn kysser uten at det er følelser bak, men det ser det ikke ut til at du forstår.

5123954[/snapback]

 

 

ER du dum du... følelser... det er da faen ikke snakk følelser når en tenåringsgutt er ute etter og få seg et ****** ta alt som er villig.. eller bedugget nok...

 

Det omhandler ikke meg ;)

Lenke til kommentar
Jada.. jeg har en kusine på 10 som også oppfører seg veldigt voksent..

5123932[/snapback]

 

Kanskje du burde besøke hun litt oftere da, lære en ting eller to.. :)

 

(hvis hun går under kategorien pen hos deg trekker jeg det tilbake)

 

Ps.. Vet det var barslig sakt av meg, men må jo nesten være litt barnslig jeg også nå

Lenke til kommentar
Du er for et veldig liberalt samfunn der alt kan ***** alt og kline med alt.

Ditt synspunkt.

5123932[/snapback]

Neimen så hyggelig at du forteller meg hva slags synspunkt jeg har på denne saken! Det var bra, dette har jeg nemlig lurt på i lengre tid. Kan jeg legge deg til på MSN, så jeg kan spørre deg hvis jeg trenger hjelp til å finne ut synspunktene mine på diverse saker?

Lenke til kommentar
Jada.. jeg har en kusine på 10 som også oppfører seg veldigt voksent..

5123932[/snapback]

 

Kanskje du burde besøke hun litt oftere da, lære en ting eller to.. :)

 

(hvis hun går under kategorien pen hos deg trekker jeg det tilbake)

 

Ps.. Vet det var barslig sakt av meg, men må jo nesten være litt barnslig jeg også nå

5123973[/snapback]

 

Mhm egentlig for dumt til å svare på.. ja.. gidd ikke :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...