Clerion Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Skal skaffe en "DREMEL" til jeg skal mekke mitt eget tower. Lurer på om denne en ok maskin til sitt formål. Ble litt skeptisk av prisen 249 men kan jo være helt ok fordet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Etter en kompis sin erfaring så er det helt grei men delene er litt ræva så delene bør du kjøpe fra originalen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Den fungerer helt fint. Jeg har aldri prøvd en original Dremel, og driver heller ikke med veldig avansert arbeid, men de gangene jeg har brukt den har jeg fått til det jeg vil med et overraskende bra resultat. Jeg mener det var et av sagebladene der som ble spist opp rimelig fort. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Selve "maskinen" fungere utmerket, men ville kjøpt noe litt heftigere verktøy. De sagene som fulger med blir VELDIG fort sløve og knekker. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Da blir det nok en sånn. Kjøpe andre bits så funker det sikkert. Takk for svar! Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Min erfaring er at mye billigverktøy er bedre enn ryktet. Jeg kjøpte et sett med 10 bits til 20 kroner på Europris for fire år siden som er like fint fortsatt, og det har jeg brukt MYE. Billigverktøyet holder utvilsomt til litt enkel skruing på PC-er og annen elektronikk, men når man begynner å skru inn store treskruer og slike ting gir bitsene tapt. Med unntak av Europris-settet mitt da, som jeg faktisk brukte til å skru sammen to svære høyttalerkasser med en 220 volt drill på 500 watt, uten at bitsene ble noe ødelagt av den grunn. Jeg var nok heldig med det bitssettet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Dårlige bits er vel ikke så lett å komme over egentlig, ihvertfall ikke hvis de er av en viss størrelse. Det er vel for det meste skruene som gir tapt først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå