Gå til innhold

Hunter eller Warrior?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du vil være best i pvp så velg hunter, sykt overpowered for tida om du velger BM. Alerede i lvl 49 tar du lvl 60 roguer uten problemer. i lvl 55 tar du stortsett alle uten om shamaner i lvl 60 og kansje priester, druider plaladiner og mager i lvl 60. Huntere er også veldig lette å levle opp med. Ikke nok med det, huntere er jo ranged så du har en stor fordel i BG en om du velger warrior :yes:

 

edit:

måtte legge til at paladiner og druider kan være vanskelige i lvl 60 om du er i lvl 54 slik som jeg er, med litt flaks kan du ta dem og :yes:

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
Om du vil være best i pvp så velg hunter, sykt overpowered for tida om du velger BM. Alerede i lvl 48 tar du lvl 60 roguer uten problemer. i lvl 55 tar du stortsett alle uten om shamaner i lvl 60 og kansje priester og mager i lvl 60.  Huntere er også veldig lette å levle opp med. Ikke nok med det, huntere er jo ranged så du har en stor fordel i BG en om du velger warrior  :yes:

5107824[/snapback]

 

Enig der! Hunter tar nesten alle! De er sykt gode og ser drit fete ut! :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg har en hunter på lvl 20 og en warrior på 20.. begge horde og på samme server.. men jeg er vel på en måte litt lei av begge.. men hvem burde jeg spille på? hørt warrior ser drit fet ut og hunter ser også ikke så gærnt ut så vidt jeg har skjønnt.. men jeg er forvirret.

5108333[/snapback]

Er det utseende du tenker på?

 

Tauren Warrior med hele Might settet (hadde sett bedre ut med guild tabard da...)

Orc Hunter med hele Giantstalker settet (eller, mesteparten hvertfall, de viktigste elementene er der når det gjelder utseende).

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Jeg ville sjekket ut hvor mange hunters/warriors det er på serveren før jeg hadde gått for noen av delene. Denne siden kan gi deg en pekepinn http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstat...01d412e7c7e4cbe

 

På min server (Silvermoon) er det overbefolkning av huntere, noe som gjør at mange av dem står og kjeder seg istedenfor å få gjort noe. Annerledes hvis du er med i et bra guild som tar vare på hunterne sine, seff. Men, good guilds are hard to get (into).

 

Ville hvertfall ikke lagd en hunter hvis jeg skulle spille casual noe særlig over level 50. Bortsett fra det er huntere gøye å spille og utfordrende å mestre.

 

 

Spiller hunter selv :)

Lenke til kommentar
Om du vil være best i pvp så velg hunter, sykt overpowered for tida om du velger BM. Alerede i lvl 48 tar du lvl 60 roguer uten problemer. i lvl 55 tar du stortsett alle uten om shamaner i lvl 60 og kansje priester og mager i lvl 60.  Huntere er også veldig lette å levle opp med. Ikke nok med det, huntere er jo ranged så du har en stor fordel i BG en om du velger warrior  :yes:

5107824[/snapback]

 

Tror det ikke før jeg får se det.

Lenke til kommentar

tauren er bare helt vanlig, undead og. orc er det mest orginate.

i lvl 60 er warrior det diggeste, fordi de kan bruke alt.

i lvl60 er man mye mer i party, og da er warrior ettersøkt.

i PvP er ikke hunter så populere, og de er en typisk solo-class, fordi de har et eget dyr bare for å tanke.

Lenke til kommentar
Tror det ikke før jeg får se det.

Hva av det jeg har skrevet tror du ikke på?

 

Glømte også og si at huntere som velger BM lett tar huntere som ikke har valgt BM i samme lvl

Gå for huntern du :thumbup:

5112647[/snapback]

 

Etter min mening er BM spec totalt håpløst endgame. Skal man ha sjans til å gjøre det brukbart er man så å si helt nødt til å prioritere ranged DPS, da pet'en svært ofte er uønsket i instanser.

 

Men for all del; frem til endgame er BM spec totalt konge, men etter at du passerer 60 er det mye som forandrer seg.

Lenke til kommentar
tauren er bare helt vanlig, undead og. orc er det mest orginate.

i lvl 60 er warrior det diggeste, fordi de kan bruke alt.

i lvl60 er man mye mer i party, og da er warrior ettersøkt.

i PvP er ikke hunter så populere, og de er en typisk solo-class, fordi de har et eget dyr bare for å tanke.

5112758[/snapback]

 

Jøss.. Kødder du?

 

Hunter ikke så populære i pvp?? Det må nå være hos motparten (horde i mitt tilfelle) som er misfornøyd med mine 2500 damage aimed shots.

Lenke til kommentar

Har selv en lvl 60 warrior. Og må si det er veldig artig å være warrior, på lvl 60 er warrior ganske god i pvp. Arms/fury warriorer er det ikke så mange som tar, druid/hunter/rogue har som regel ikke en sjangs. Og som prot specc tar jeg paladiner, andre warriorer, warlocker, og av og til shamaner.

Lenke til kommentar
Har selv en lvl 60 warrior. Og må si det er veldig artig å være warrior, på lvl 60 er warrior ganske god i pvp. Arms/fury warriorer er det ikke så mange som tar, druid/hunter/rogue har som regel ikke en sjangs. Og som prot specc tar jeg paladiner, andre warriorer, warlocker, og av og til shamaner.

5112860[/snapback]

 

Ja, warriors er meget bra. Har flere chars, men faller alltid tilbake til min 60 warrior. Hadde jeg vist hvordan man kan få tatt ett bilde i wow, og posta det her så skulle du få sett en Tauren warrior med kult gear :=)

Eneste klasser jeg sliter med i pvp er pallys, og shadow priests. Sistnevnte er faktisk helt jævelig å få hass på.

Knekker hunters i 90% av single møter med dem i pvp.

Lenke til kommentar

Om du har en healer venn, så garantert warrior, en warr med healer er så ekstremt effektivt at det er skremmende, og definitivt Orc er best (eller human om du er alliance). Minuset er at du trenger bra våpen, som kan være pain å få tak i til tider.

 

Om du er alene, ville jeg tatt hunter, Orc/night elf(shadowmeld er grusomt effektivt i pvp), styre vekk fra BM, man spiser riktignok cloth til frokost, men de er langt fra eneste de i WoW.

 

En mage (om ikke både backstab og ambush critter bra) burde overleve en rogue i PvP.

Jeg som warlock blir ekstremt ofte angrepet av rogues, og jeg hata det som pesten før, men jeg snudde det om til at jeg nå tar de fleste rogues, og kun bare de beste på serveren som regelmessig tar meg. Tingen er å ikke gi opp selv om du mister nesten 2000hp helt i førsten, Rogue's er noe av det enkleste som fins å kite.

(Jeg har lav hp forresten, ulikt mange av andre warlocks)

 

Håper det hjalp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...