Big SturL Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Heisann! Som en aktiv CS-spiller (vel, har en pause for øyeblikket) trenger jeg en 19" CRT skjerm som klarer 100Hz. Vel, skjermen har jeg funnet, dvs, på produsenten sine sider. Kjøpet derimot... det er en annen sak. Her er skjønnheten Produktlink Aner noen hvor jeg kan få skaffet denne skjermen? (Det kan vel for mange virke som rart å skaffe seg en CRT-skjerm i disse LCD/TFT dager, men grunnet behovet for oppdateringsfrekvens, noe som LCD-skjermer ikke kan levere, må jeg ha meg en CRT-skjerm. Dessuten er det billigere også) MERK: Jeg er kun på utkikk etter den på bildet, ikke 17", ikke sølv/grå, ikke annen skjerm! Endret 5. november 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Glem det. - Tror stort sett alle har stoppet produksjonen av CRT skjermer nå. - Sjekk QXL eller eBay .. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Nåja, jeg antar at det finnes et opplag gjemt dypt inne i et lagervarehus i Japan et sted. Jeg lever hvertfall i håpet:) Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 www.jmdata.as der har de noen feeete brukt skjermer. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 www.komplett.no har den skjermen der i sølv foran og svart bak ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå