HellKicker Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg tipper at svært få av dere har hørt om spillet, men det er i grunnen et ganske neat strategispill. Uansett, det er mekka av Cryo-Interactive for 7-8 år sia, finner ingen support hos dem lenger. Problemene mine går rett og slett ut på at jeg ikke har klart å kjøre dette spillet i XP/Win Me. Det er designet for Win95, men ingen av XP's kompabilitetsfunksjoner funker på det. Når jeg får installert, får jeg opp halvparten av hovedskjermen, hvor globusen spinner ca 1000x så fort den burde. Knapper / felter som "input your name", choose your country, osv, vises ikke - den delen av bildet er svart. hvis jeg "leter" med musen der, og klikker, og treffer der "input your name"-feltet er, får jeg plutselig opp skjermbildet, men da låser hele driten seg! Lurer på hva dette skyldes, og om det evt. finnes en fix, da dette er et kongespill! Har selv prøvd dette på 2 ulike maskiner, og 3 ulike skjermkort, samme problemene over alt. Håper noen kan svare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå