Inc Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Er ikke ikke helt stødig på disse minne brikkene og deres kompabilitet, og emnetittel spør for seg selv. Takker for svar:) Ett spørsmål til, jeg har 1024 mb corsair minne fra før. Det beste har jeg hørt er å holde seg til ett merke men burde jeg gå for ett 1024 mb minnebrikke i en enkel modul eller? Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hvordan cpu har du da? Hvis du har Winchester så må du sette hastigheten til 333 med 4 brikker tror jeg. Har du erimot Venice eller SanDiego skal det gå smertefritt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) ja, det er en Winchester. Hva er det med Winchester som gjør at en må sette ned hastigheten? Endret 5. november 2005 av regga Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det er innebygget minnekontroller i CPUen på amd 64. På winchester tror jeg ikke det går på mer en 333 mhz, så 2 brikker @ 1Gb er å annbefale Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Takker, fant også denne guiden som jeg letet etter guid. Men skulle jeg finne på å hive inn 2gb minne for så å bytte ut cpu med en venice, san diego eller klassen over athlon 64 x2 eller fx serien så går det greit? greien er jo at jeg har 2x512 og derfor ikke vil svi av peng på to nye på 2x 1gb... Endret 5. november 2005 av regga Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ok. Ja det skal gå greit med Venice, SanDiego eller kjernene som er i X2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå