Fotoentusiasten Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Er det noen som har spurt Komplett om hvorfor det tar så lang tid å få sendt ut varene for tiden? Ordrer kan jo ligge Åpen i mange dager uten at det skjer noe selv om varen er inne på lager. Komplett svarer ikke når jeg spør, er det noen som har fått svar? Lenke til kommentar
WRZ_rules Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Har aldri opplevd dette problemet hos Komplett, varene blir som oftest sendt samme dag... Uansett så hadde jeg tatt en telefom om de ikke gidder svare pr. mail, det kan jo være en glipp ? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Er sånn hvert år når sommerferien er slutt.... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Naboen ringte dem for et par dager siden. De holdt visst på å gjøre om på lageret. Irriterende er det uansett, for ingen har jo fått beskjed om det. Men varene er på vei nå. Varene fra PSData kom for ei uke siden. Jaja, får håpe Komplett blir raskere etter at de har ryddet på lageret da! :smile: Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Det har skjedd meg hver gang det siste halve året. Og det har jo blitt en del bestillinger da jeg bygger opp mange pc´r. Jeg bruker i hovedsak Itbutikken og psdata for tiden da dem er meget kjappe. Men det hender at komplett har gode tilbud, men jeg må vente 2-7 dager ekstra i forhold til psdata og itbutikken som bruker 2 dager. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det tar som regel ganske lang tid i begynelsen av hvert semester! naturlig nok da alle studentene har fått nye utbetalinger fra lånekassa /steinih :smile: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Komplett.no hadde en beskjed på sidene sine hvor de beklaget at det kom til å ta tid, fordi de omorganiserte lagrene sine... Bestilte GeForce4 Ti4200 for en stund siden, og de overholdt tidsfristen selv om de omstrukturerte... Velvel... husker ikke akkurat hvor på sidene jeg leste det da men :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå