Qwseyvnd Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei...jeg lurte om det er noe gevinst å modifisere å ha bærbar psu på metall rundt ? min ac adapter er på plast og den er glovarm når jeg spiller en god stund, tanken på levetid at jeg tenker å modifisere plast flyttes til aluminium elle rnoe tilsvarende å kjøle den ned bedre. God ide ? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 kunne se kult med f.eks en slags aluminiumsbox med finner på, som du stakk psuen inni... så kan du ha en liten usb-vifte til å blåse på den Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Aluminium eller tilsvarende, hvordan demonter jeg den for å se hvordan ser ut inni ? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 jeg bare tenkte slik at du lukker plast-psu'en inn i en aluminiumsboks. er ikke anbefalt at du åpner plastikkboksen. den er ikke laget for å åpnes. men så bør alu-boksen være så trang at varmen overføres lett over til metallet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå