meastp Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei! Jeg får ikke vifta silent twin til å passe på hovedkortet(msi kt333 ultra2 br), noen bittesmå batterier står i veien. Hva skal jeg gjøre? mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
Colin Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Vet ikke, sorry..... Men, hvis noen med peil ser denne posten......betyr dette at Silent Twin ikke oppfyller kravene til AMD når det gjelder plass, eller at dette hovedkortet ikke oppfyller kravene? Ville vært grei info for de som har tenkt å kjøpe denne kjøleren.......noe jeg ikke skal.....har bedre.... Pål Lenke til kommentar
meastp Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 Hei! Jeg spurte en på #hardware.no som også hadde dette kortet. Han sa det gikk greit å bøye "batteriene"/diodene for å få plass. Er dette lurt? Hvor mye kan man bøye dem? mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Om dette er snakk om elektrolyttene som står litt ut fra sokkelen kan disse bøyes helt til bunnen berører HK. Om du kjenner noen med liten loddebolt, enda lenger. Er ribba plassert rettveien ? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 plassert rettveien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå