D.T Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har et creative 5.1 surround anlegg med sound blaster audigy LS lydkort. Nå har jeg putselig har mista center og høytalleren bak. Jeg har prøvd speaker settings noe som følger med lydkortet og der får jeg lyd i alle høytallere. Men ikke når jeg prøver å spille av musikk eller film med andre programmer. Dette betyr jo at alle kabler fortsatt er inntakt og på riktig sted og feilen må ligge i innstilling på datan regner jeg med, men noen som vet hvor eller hva jeg kan prøve?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 sjekke høytalerinstillingene på kontrollpanelet? Lenke til kommentar
D.T Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Står på 5,1 og ser ingen feil Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Står på 5,1 og ser ingen feil 5105032[/snapback] Prøv å se i lyd kort driveren om det kan være noen der. En venn av hadde et lignende problem... Han måtte bare aktivere en ting i driveren så funket alt... Endret 4. november 2005 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
D.T Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 finner ikke no der heller, har oppdatert driver nå å. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg ser at du nevner musikk, er du sikker på at materialet du spiller av har 5.1-lyd? Lenke til kommentar
D.T Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Har pleid å kunne utnytte alle 5 høytallerene til musikk for det. Men kan hende det har blitt satt på en surround innstilling som gjør at de 3 andre høytallerne brukes bare når det kreves surround Edit: Fant feilen CMSS 3D måtte være enablet. Tror jeg:P hehe men har ikke rørt en eneste innstilling da Endret 4. november 2005 av D.T Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 musikk = stereo, det skal bare være stereo! Har du skjekket innstillingene i musikk avspilleren din?? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 har du gjort om lyden fra "surround" til "stereo" eller noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå