Mojo Pin Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei. lurte på om det er vanlig at dvd-spillere som leser av DivX, også støtter Xvid? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Min gjør hvertfall det. Jeg kan spille 99% av alt jeg har brent ut på DVD-spilleren min. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Joda, Div-X-avspillende spillere støtter vel gjerne alltid Div-X. Nå er jeg ikke en hyper-DVD-spiller-ekspert, men min spiller nå av Xvid. Xvid ER jo egentlig Div-X, så jeg skjønner ikke hvorfor noen spillere skulle takle Div-X men ikke Xvid (begge to er jo .avi, rait?) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Xvid er ikke DivX, to forskjellige codec'er. De som takler DivX, men ikke XviD mangler rett og slett XviD-codec. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Asono DVDX70+ <3 5106693[/snapback] Hei, lest om den og den virket fin=) Hvor kjøpes den? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 www.asono.no 234725234 Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jada støtter i værtfall mine dvd spieler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå