Monkey Spr@yer Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei! Jeg har hatt min trofaste Logitech MX500 i snart tre år, og nå har den plutselig begynt å få problemer. Nå klarer jeg ikke å klikke fort med venstremuseknappen (jeg klarer ikke å dobelltklikke, og for å enkeltklikke må jeg nesten "holde" inne knappen. Dette er ekstremt irriterende og jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har nyeste drivere, og har testa med forskjellige USB porter på forskjellige maskiner. Hvor lenge varer garantien? Må jeg kjøpe ny? Håper noen kan hjelpe, og takker for alle svar. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 det kan jo hende at den rett go slett er utslitt... har matt min(samme mus) i sikkert nesten like lang tid og den begynner å bli moden for utskifting... musa Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Samme problemet fikk jeg med min mx510 med høyreknappen. Den lille hvite knappen under den "ytterste" knappen på en måte, den må trykkes enda lenger ned på en måte. var sånn det var her i hvert fall.. kjøpte ny (mx518), har desverre det samme problemet med den også nÅ :\ har blitt vant til det, og må bare trykke utrolig hardt på knappen.. av og til må jeg faktisk ta den opp og trykke med begge tommelene i cs har jeg bare binda scroll opp til høyreklikk.. blir vant til det også Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 begynner sikkert bare å dra seg på åra hehe. Kjøp deg en MX 518 eller G5 da blir alt bra igjen Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Ingen som vet hvor lenge garantien varer? Selv om MX500 er gammel er den fortsatt en god mus. Jeg føler at det ikke er noen vits i å kjøpe helt ny mus enda (hvis det ikke er siste utvei da). Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 begynner sikkert bare å dra seg på åra hehe.Kjøp deg en MX 518 eller G5 da blir alt bra igjen 5104948[/snapback] man får jo mx500 til under 200kr da.. er jo ikke såå mye..https://prisguiden.no/produkt/1591.. men ærlig talt mx500 begynner å dra p åra nå.. sats heller på g5 eller mx518 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå