Gå til innhold

Problemer med skjerm på FS amilio 1630

jrohde

Anbefalte innlegg

Skjerm + dataen fryse seg.....det komme fullt av striper i forskjellige nyanser fram på skjermen, t alt ende opp i kvitt å eg må restarta. Når eg restart'an så e d ikkje alltid bilde komme fram, så eg må ta skjermen opp og ner et par ganger før d komme bilde.

MEN, om eg PRESSE foran på panelet(dvs heilt framme med skjermen) når det komme striper på skjermen, så stoppe stripane, og dataen laver å låsa seg. Hvis eg slutte å pressa, så komme stripane tebake me eingang, å føre tslutt t at dataen låse seg.

Det hende og t tider at mens eg presse der så begynne å flimra istede for at dataen blir heilt fin igjen og kjøre som normalt....(fullt av svarte korte striper som går som går nerover/oppover som tallå i matrix....)

Någen som vett ka d kan skyldas? har hatt an inne t reperasjon 3 mnd for dette probleme, men eg fekk an tebake liga ødelagt som eg sendt'an, å di har skifta hovedkort i an bl.a ...

Endret av jrohde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjerm + dataen fryse seg.....det komme fullt av striper i forskjellige nyanser fram på skjermen, t alt ende opp i kvitt å eg må restarta. Når eg restart'an så e d ikkje alltid bilde komme fram, så eg må ta skjermen opp og ner et par ganger før d komme bilde.

MEN, om eg PRESSE foran på panelet(dvs heilt framme med skjermen) så stoppe stripane, og dataen laver å låsa seg. Hvis eg slutte å pressa, så komme stripane tebake me eingang, å føre tslutt t at eg dataen låse seg.

Det hende og når eg presse der at det begynne å flimra istedet for at dataen blir heilt fin igjen og kjøre som normalt....(fullt av svarte korte striper som går som MATRIX tallå....)

Någen som vett ka d kan skyldas? har hatt an inne t reperasjon 3 mnd for dette probleme, men eg fekk an tebake liga ødelagt som eg sendt'an, å di har skifta hovedkort i an bl.a ...

5104787[/snapback]

Herregud mann. Skrive i hele ord så det går an å skjønne hva du mener.

Ontopic: Høres ut som en hardwarefeil. Kanskje en kontakt som sitter dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...