Goophy Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hva er egentlig poenget med 8Mpx når man ikke har skikkelige linser engang? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Samsung lettet i går på sløret, og viste frem en mobil med åtte megapiksler, og lanserte en mobil med 10 gigabyte lagring. Les mer Lenke til kommentar
warpig Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hva er egentlig poenget med 8Mpx når man ikke har skikkelige linser engang? 5104735[/snapback] poenget er vel å skryte av det...... det er jo litt gimick.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Sant nok, sikkert et utall folk som kjøper telefoner kun pga. det. Selv skulle jeg gjerne sett den unødvendige kostnaden bli brukt på noe litt mer fuksjonelt, men en kan jo ikke få alt. Lenke til kommentar
Vollvik Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er vel omtrent som å stappe inn skjerm med 262k farger på en mobil. Det er fullstendig meningsløst siden man ikke kan skilne forskjellen på noen tusen og hundretusen farger på en så liten skjerm. Kontrast og lysstyrke og generell kvalitet spiller en mye større rolle i denne sammenhengen. Mobilkameraer, med hederlig unntak av K750 og kanskje N90, har så jalla kvalitet at de like godt kunne holdt seg til VGA-kameraer i de aller fleste mobilene. Gimmick, gimmick og gimmick! Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 øø!! Det er ikke akkuratt veldig bra kvalitet på disse bildene bare masse pixler! Tror ikke akkuratt Dette kameraet er no bra! som på K800i har de brukt litt tid og krefter på og få bilde kvaliteten bra!! gjelder ikke bare med mest megapixer! men jeg tror nok jeg kjøper meg K800i Forde jeg har alltid likt se og har tro på de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg