Pålny Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har sett litt på denne her Link Er denne noe særlig? blir vel å se på video,musikk og opptak av filmer. Lenke til kommentar
Latz Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg har den selv og er veldig fornøyd. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte varianten med 200 gig hd som du fort vil merke at du trenger. Tar opp alle favoritt programmene mine samt at jeg spiller av film og musikksamlingen min fra PC'en min direkte ut til Tv og hjemmekino annlegget mitt. EPG tjenesten er også meget bra, og det at man kan ta opp programmer via EPG internett eller fra en vanlig mobil er genialt hvis man er borte hjemme ifra og plutselig finner ut at man går glipp av noe bra på tv. Bare å kjøpe, Latz Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er det noen som vet om det går greit å bytte harddisk i en slik boks som dette ? må jo være genialt å sette en 500Gig harddisk i den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå