Chenky Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei! Jeg fikk meg Linux for drøyt 3-4mnd siden. Operativsystemet het "SuSE Linux Professional v9.2". Det problemet jeg har nå, er at min Linux er for å si det sånn; Ganske "Asosial". Det jeg vil fram til er aMSN eller noe lignende. Jeg er ikke sikker på om det finnes fler tråder, for jeg er helt ny her, og kjenner ikke forumet inn og ut, men det kommer etterhvert. Det er kun det at jeg har problemer med å få innstalert aMSN. For jeg har rett og slett ikke peiling på Linux. Har ikke noe å si om det er et annet program enn aMSN, så lenge det er en "MSN" verson, så jeg får brukt MSN kontoen min på samme måte som på Windows. Takk for all hjelp. - Mvh, Chenky! Lenke til kommentar
kubez Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kommer sikkert snart en nils og stenger tråden fordi vi har en linux del i forumet Lenke til kommentar
Chenky Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Kommer sikkert snart en nils og stenger tråden fordi vi har en linux del i forumet 5106906[/snapback] Jeg merket det etter jeg hadde lagt den ut, men ejg visste det ikke da jeg skrev denne tråden.. Og jeg er ny her, så ikke klandre meg. Ok? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Kommer sikkert snart en nils og stenger tråden fordi vi har en linux del i forumet 5106906[/snapback] Neida, de flytter den nok. Programmer som støtter MSN-protokollen: Gaim, Kopete, Mercury, Licq, Kmess, jMSN, PlanetaMessenger og Aapje Messenger. Det var de jeg kom på. Tror de fleste skal ligge på sourceforge, ellers vet google råd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Jeg gjør et unntak og flytter denne tråden istedenfor å stenge den. Feilposter i annet om hardware stenges vanligvis, så pass på! Men, kubez: Om du mener en tråd er feilpostet, så IKKE skriv et innlegg der du forteller om det. Om det gjøres på denne måten igjen kan vi bli nødt til å gi deg advarsel - så hold deg i skinnet . EDIT: Ser nå at nøyaktig lik tråd allerede finnes i dette forumet. Dermed er denne overflødig og stenges. Endret 6. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg