Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken moped/merke mener dere er best?

>Jonas<

Anbefalte innlegg

Jeg kjører en Derbi SM X-race, som jeg ga 23.000. Den er helt original, og har en topphastighet på 50-60. Har tilogmed hatt den oppe i 75 et par ganger på helt flat mark. Tok til og med i gang på førstegir...

Drar ifra så og si alt annet originale tohjulinger på 50ccm som kjører på veien.. :w00t:

Noen som har noen formening om hvilken moped som er best?

(Bortsett fra Derbi da..) :whistle:

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Motoreffekten på min SM X-race ligger på 3,5 hester og 2,6 kW. Det er omtrent en kW mer enn på Rieju RR. RR'en har ca 2,1 hest, en hest mer enn bensinbilen min på 2,5cc... :p

Men GPR'en må vel gå dårligere enn min når du fåren rett fra butikken. I katalogen er den oppgitt med 2,2 hester eller noe, og den har ikke det store drevet som de andre Derbi'ene har. Noen som veit hvorfor X-race'n er den eneste med 3,5 hester? Det er jo også den billigste.. :tease:

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har en yamaha dtr 1991 modell, og jeg har potte og luftfilter. Jeg har fått en opp i 95km/t på flata, og det eneste jeg ga bare 3000kr for den, og når du ser på bilder av en dtr så ser den ut som en 125ccm.

Lenke til kommentar
Jeg kjører en Derbi SM X-race, som jeg ga 23.000. Den er helt original, og har en topphastighet på 50-60. Har tilogmed hatt den oppe i 75 et par ganger på helt flat mark. Tok til og med i gang på førstegir...

Drar ifra så og si alt annet originale tohjulinger på 50ccm som kjører på veien.. :w00t:

5104660[/snapback]

Heelt originalt? Har en 05 mod som bare går i 45km/t.. Skal nok gjøre noe med den når jeg har kjørt den inn da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...