Dimitrij Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Noen flere her som var på konserten? Jeg satt i ekstase og lykkerus mesteparten av tiden... Og noen som vet om man kan finne noen bilder derfra? Lenke til kommentar
arianar Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg var der! Det var heftig!! Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg var også der og dette var meg under hele konserten --> Men er det noen som vet hvem oppvarmingsbandet var? Lenke til kommentar
arianar Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg var også der og dette var meg under hele konserten --> Men er det noen som vet hvem oppvarmingsbandet var? 5105176[/snapback] Nei, dessverre... men oppvarmingsbandet var også utrolig bra! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg var der! Kjempeflott konsert. Særlig da de avslutta med 8'ern. DA ble jeg fornøyd ja. Oppvarmingsbandet heter Amina, og de var som dere sikkert så med og spilte under konserten til sigur rós også. Nærmere englemusikk enn dem kommer man vel ikke. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Spillte de 4? Eller 1? Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 De spilte 1 ja. Ikke 4. Setliste: - Intro - Glosoli - Ny Batteri - Saeglopur - Svefn G Englar - Gong/Andvari - Vaka (nr 1) - Hoppipolla/Med Blodnasir - Vidrar Vel Til Loftarasa - Hafssol - Smaskifa ------------------------------------------------------------ - Pop Song (nr 8) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ny batteri hadde vært stas å hørt. Det er eneste "WOOOOOOOOOOW" sang jeg synes de har laget. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg var også der og dette var meg under hele konserten --> Men er det noen som vet hvem oppvarmingsbandet var? 5105176[/snapback] Nei, dessverre... men oppvarmingsbandet var også utrolig bra! 5105269[/snapback] Nytrøa svarte kanskje på det, men oppvarmingsbandet var de fire jentene i Amina som er strykekvartetten som Sigur Rós bruker på albumene sine og på konserter. Genialt når de slo til med sag på den ene sangen! Lenke til kommentar
arianar Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Genialt når de slo til med sag på den ene sangen! 5113123[/snapback] Beoooooww, beeeoooooooooow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå