sebbe1122 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 samme hva motor olje du kjører på, jeg bruker fun saft å det funker jævla bra.. å i bensinen bruker eg disel å jeg har brukt dette siden min første moped!! å det har alldri stoppa meg Lenke til kommentar
CPI50SM Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) riktig Endret 10. juli 2007 av CPI50SM Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Hvorfor starte denne to år gamle diskusjonen på nytt? Greia var at kameraten min påsto at girolje var det samme som motorolje, og at helsyntetisk totaktsolje som blandes med bensinen ikke het motorolje. Han sa at jeg brukte feil olje fordi jeg brukte motorolje, som det stod på kanna, selv om det stod på kanna at den skulle blandes med bensinen. Han sendte også mail til Castrol og lurte på hvorfor de sa at helsyntetisk totaktsolje var motorolje, noe han mente at de tok feil. Merkelig nok fikk han ikke noe svar på den mailen når han påsto at Castrol ikke visste hva dom dreiv på med. :!: Når jeg har vært og kjøpt motorolje (ikke girolje), har jeg alltid sagt jeg skal ha motorolje, og da har de kommet med slik olje som skal blandes med bensinen. Poenget var at han kameraten min tok feil, men ville ikke innse det selv om jeg hadde vist han flere kanner med "blandesammenmedbensinolje" som det stod motorolje på, og som det bak på kanna stod at den enten kunne anvendes i sykler med separat oljetank, eller blandes direkte i bensinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå