Haddock Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hei! Noen som vet hva den franske tegneserien som på nrk kalles "typer i trøbbel" heter på fransk/engelsk? Handler om tre gutter, en er liten og snakker aldri, en annen er tjukk og mørkhuda og den siste er litt høy og tynn... Snakker engelsk på nrk, men skal visst være fransk. Alt foregår i en storby... Endret 4. november 2005 av Haddock Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 *opp* ingen som vet? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 På barne-TV? Da er det ikke noe problem å finne ut. Men trenger mer info om tidspunkt, om det går på Nrk1 eller 2... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Du hadde sikkert fått bedre svar her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=199 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Stor sannsynelighet att orginal tittel er nevnt i rulleteksten Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Ikke barne tv nei, går sånn i 4 tida på nrk1. Ikke hver dag og det er sjeldent jeg er hjemme i den tida, så får ikke sett det så ofte... hadde ikke sett det på none månder før jeg så det på fredag. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Typer i trøbbel Fredager kl: 15.50 på NRK2 Fransk tegnefilmserie. Tre gode venner som finner en utvei på det meste. En historie om frihet og vennskap. PS: Har du aldri hørt om Google Endret 6. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Typer i trøbbelFredager kl: 15.50 på NRK2 Fransk tegnefilmserie. Tre gode venner som finner en utvei på det meste. En historie om frihet og vennskap. PS: Har du aldri hørt om Google 5111597[/snapback] kan du fortelle meg hva den opprinnelige tittelen er da? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Typer i trøbbelFredager kl: 15.50 på NRK2 Fransk tegnefilmserie. Tre gode venner som finner en utvei på det meste. En historie om frihet og vennskap. PS: Har du aldri hørt om Google 5111597[/snapback] kan du fortelle meg hva den opprinnelige tittelen er da? 5112790[/snapback] Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Typer i trøbbelFredager kl: 15.50 på NRK2 Fransk tegnefilmserie. Tre gode venner som finner en utvei på det meste. En historie om frihet og vennskap. PS: Har du aldri hørt om Google 5111597[/snapback] kan du fortelle meg hva den opprinnelige tittelen er da? 5112790[/snapback] Send en mail til nrk da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå