audunms Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nokia 6030 er finnenes nye alternativ til de med enkle behov. Telefonen er blottet for kamera, MP3-spiller minnekort og EDGE og har kun de enkleste funksjoner. Men er dette noe for de store massene? Les mer Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jøss. En Nokia-telefon som er treg på SMS, det er det ikke for ofte en ser. Men det hørtes ikke ut som det var en telefon for meg heller. Jeg bruker nemlig stort sett bare telefonen til meldinger og telefonering, så da er det jo litt ille når ingen av de funker helt skikkelig... Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Litt skuffende fra Nokia det her, om det dere opplever med dårlig talekvalitet ikke bare gjelder deres modell. Jeg har av en eller annen grunn blitt forelsket i denne mobilens enkle design, og har lenge vurdert den som en reserve-telefon, men har så langt ikke kjøpt den, og merker at jeg neppe kommer til å gjøre det heller. Fin test Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hmm... var ikke en 4'er litt i snilleste laget? Fikk inntrykk av at dette var en 3'er, eller kanskje en 2'er når jeg leste teksten... Dersom det er prisen som trekker den såpass opp bør kanskje dette nevnes litt tydeligere i teksten, i form av "men det er ikke å forvente til denne prisen". Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Enig med lurifaksen her, hadde forventet toppen en treer ut i fra hva jeg leste i teksten. Endret 5. november 2005 av SumSar Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Nok et bomskudd fra Nokia, hvem f vil kjøpe noe så basic nå når man får en langt mere avansert mob til samme prisen. Blir bare for dumt Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Nok et bomskudd fra Nokia, hvem f vil kjøpe noe så basic nå når man får en langt mere avansert mob til samme prisen. Blir bare for dumt 5115409[/snapback] Hør på hva du selv sier. Hvis man vil kjøpe noe basic så kan man få noe mer avansert. Da forsvinner vel hele poenget med å kjøpe noe så basic Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Fin test der her, men savner litt flere egenproduserte bilder av telefonen. Det var såvidt jeg kunne se... ingen. Endret 7. november 2005 av unwill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg