smurfine Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har brukt gallery.menalto.com sitt galleri til nå, men så klikka det og jeg måtte oppgradere versjonen noe jeg syntes ble veldig komplisert. Leter dermed etter et annet gratis bildegalleri på nettet som jeg kan linke til fra hjemmesiden min. Evt. et jeg kan implementere rett inn på sida mi. Noen som har noen gode forslag? Vil helst ha et som resizer bildene automatisk også så man slipper å gjøre det først. Lenke til kommentar
MEI Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jalbum resizer og lager greie album som du kan legge på siden din. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Har du prøvd open source løsningen Gallery ? Det er lenge siden jeg brukte det, men husker det var ganske bra den gang. Nå er det ganske sikkert en del bedre, kraftigere og mer fleksibelt. Såvidt jeg ser koster det fremdeles ikke noe (derav open source). Jeg skal prøve det ut selv når jeg finner en bedre webhost løsning enn det jeg har brukt det siste året. Endret 7. november 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har du prøvd open source løsningen Gallery ? 5117936[/snapback] Det er vel den som hun/han sier er brukt fra før. Prøv Coppermine, det er jeg veldig fornøyd med! Evt. kan du kjøre CMS løsningen Dragonfly. Samme folkene som lagde Coppermine, men dette er en fullstendig CMS løsning med Coppermine integrert. Meget lett å installere og bruke (iallefall sammenlignet med PHP Nuke og Gallery integrert som jeg engang kjørte... aldri mer!). Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg bruger også coppermine Index siden er lavet i frontpage ligeom links og tips siderne - de linker så til coppermine hvor alle billederne ligger. du kan se adr. herunder. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Dersom det er Gallery versjon 1 du har prøvd/brukt, så anbefaler jeg at du prøve Gallery versjon 2. Gallery 2 er mye lettere å installere og oppgradere. Har selv brukt begge versjonen. Lenke til kommentar
slettbakk Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har du prøvd open source løsningen Gallery ? Det er lenge siden jeg brukte det, men husker det var ganske bra den gang. Nå er det ganske sikkert en del bedre, kraftigere og mer fleksibelt. Såvidt jeg ser koster det fremdeles ikke noe (derav open source). Jeg skal prøve det ut selv når jeg finner en bedre webhost løsning enn det jeg har brukt det siste året. 5117936[/snapback] Vet dere om B-one.net støtter Gallery?? Lenke til kommentar
slettbakk Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jæ**a B-one.net kan ikke bruke Gallery der, man kan ikke deaktivere "Safe mode" i PHP. skal kutte dem ut jeg. er det noen andre norske hoosting firma som har alt som trengs for å kjøre Gallery? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei, Jeg kjenner ikke norske web-hoster som støtter Gallery, men på Gallery's egne hjemmeside har de en oversikt over Gallery-sertifiserte webhoster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå