Delvis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har akkurat kommet ny trailer til King Kong i HD kvalitet. Helt sinnsykt! Kommer til å slå sort/hvitt utgaven ned i støvlene! 5104493[/snapback] ?? hvor ble det av svaret mitt Ok prøver en gang til: Hver gang jeg klikker linken til den traileren får jeg bare meldingen på bildet, og så fryser nettleseren. Må bare avslutte Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du trenger Quick Time 7 da versjon 6 har blitt erstatet med 7. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du trenger Quick Time 7 da versjon 6 har blitt erstatet med 7. 5118455[/snapback] Jo, men jeg får jo ikke klikket den "update" knappen fordi alt fryser. Kan sikkert gå en annen vei og få den oppdatert, men sies det at det kan gjøres direkte der, nekter jeg å gjøre det på annen måte. (har ikke fått det kravet andre steder quicktime brukes) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 I den første traileren jeg så fikk jeg frysninger når apa hylte Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Den filmen regner eg med blir som godzilla. Rå på effekter og altmulig men blir bare en rå effekt film man ser en gang bare. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Den filmen regner eg med blir som godzilla. Rå på effekter og altmulig men blir bare en rå effekt film man ser en gang bare. 5119529[/snapback] Du skulle sett den første. Er vel en av verdens første animasjonsfilmer. Anbefales Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Godzilla-serien slår denne filmen ned i støvlene. Ingen er råere enn Godzilla, utenom Gamera da seff. Gamera-filmene slår alt innen monsterfilmer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Godzilla-serien slår denne filmen ned i støvlene. Ingen er råere enn Godzilla, utenom Gamera da seff. Gamera-filmene slår alt innen monsterfilmer 5119968[/snapback] Ah japasnke monsterfilmer, med menn i leketøy drakter er bare rått. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Eg gledar meg skikkeleg til denna filmen 3timar er nett passleg for ein film, berre det ikkje er ein dårleg Romantisk komedie då... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Skal filmen være i 3 timer? He he damn vet at det er mye historie å fortelle men 3 timer. Noen kilde? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Skal filmen være i 3 timer? He he damn vet at det er mye historie å fortelle men 3 timer. Noen kilde? 5120100[/snapback] Er no mykje kosligare å sjå ein lang film viss du likar filmen,tenk kor kjedeli viss du elskar filmen og berre vil ha meir av den, og så plutseleg er den slutt Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Godzilla-serien slår denne filmen ned i støvlene. Ingen er råere enn Godzilla, utenom Gamera da seff. Gamera-filmene slår alt innen monsterfilmer 5119968[/snapback] Og det vet du før du har sett denne? Uansett, gleder meg til filmen kommer Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Godzilla-serien slår denne filmen ned i støvlene. Ingen er råere enn Godzilla, utenom Gamera da seff. Gamera-filmene slår alt innen monsterfilmer 5119968[/snapback] Og det vet du før du har sett denne? Uansett, gleder meg til filmen kommer 5120351[/snapback] Ja Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Skal filmen være i 3 timer? He he damn vet at det er mye historie å fortelle men 3 timer. Noen kilde? 5120100[/snapback] 3 timer, ja. En kilde her: http://www.creature-corner.com/?type=news&id=914 Får finne meg godt til rette i kinostolen, ellers ender det opp som under LOTR at jeg får krampe i ræva etter 2 timer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 3 timer med god underholdning klarer jeg men, håper at det ikke blir noe allà LOTR Return Of The King, der satt jeg og bare ønska om at filmen skulle bli ferdig etter 2 timer jeg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nå som de viser Trailere i HD, får man et mye større inntrykk av filmen. Og dette er en film jeg fikk inntrykk av at kommer til å bli bra. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ja 5120467[/snapback] *Tissepå* Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 King Kong i 3D? Følg linken for å få vite mer http://www.creature-corner.com/?type=news&id=942 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå