Gå til innhold

Ny KING KONG trailer!

mushi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nok en 3 timer lang effektorgie fra Peter Jackson? Snork.

Jeg vil ha en ny splatter!

5107388[/snapback]

SECOND!

Etter The Frighteners har det bare gått nedover med stakkars Peter.

5107598[/snapback]

Mener du at Ringenes Herre er dårlig altså?

Lenke til kommentar

5110483[/snapback]

Ja

Syndere... Er det mulig å ikke like Ringenes Herre? Har dere lest bøkene, og så synes dere at filmene er uinterresante, eller bare sett filmene?

5110116[/snapback]

Jeg leste boka lenge før jeg visste at det skulle bli en film av den. Og jeg likte den veldig godt da i alle fall. Men senere prøvde jeg å lese den på engelsk, og da klarte jeg ikke å komme meg forbi Ringens Brorskap en gang

Lenke til kommentar

5110483[/snapback]

Vel, tviler at jeg orket å pine meg igjennom de en gang til. Jeg sovnet på alle tre førpremierene.

Koffert: Har lest bøkene og de er ikke stort bedre de heller.

*gjesp*

5112062[/snapback]

Et spørsmål, hvorfor var du på førpremierene når du tydeligvis vet på forhånd at du ikke kommer til å like filmene? Hvis du ikke fikk gratisbilletter da elns :hmm:

Jeg digger RH jeg, synes også King Kong ser utrolig bra ut. Det er jo alltid delte meninger om sånt uansett, og det er bra!

Lenke til kommentar
Et spørsmål, hvorfor var du på førpremierene når du tydeligvis vet på forhånd at du ikke kommer til å like filmene? Hvis du ikke fikk gratisbilletter da elns :hmm:

5113008[/snapback]

Jeg visste ikke at de kom til å være kjedelige. :)

Det var dessuten gratisbilletter.

Lenke til kommentar
[iC,05/11-2005 : 19:18]Det jeg mener er at om han, for mange år siden (rett før han startet med LOTR) hadde kunne fått valget å enten lage LOTR eller å lage en ny lav-budsjett-splatter, og han liksom kunne se frem i tid hvem som ville gjøre han mest respektert, kjent og populær, er jeg temmelig sikker på at han definitivt ville laget LOTR.

5109611[/snapback]

Et særdeles realistisk scenario. :roll:

Leste du i det hele tatt sitatet? Hvis ja, les det 47 ganger til, for da forstår du ikke hva han mener.

Jeg vet jeg ikke kommer til å like King Kong og Hobbiten. Mens jeg venter på noe severdig fra Peter Jackson så storkoser jeg meg med Braindead og Heavenly Creatures i mellomtiden. Det er gode filmer det.

Syndere... Er det mulig å ikke like Ringenes Herre? Har dere lest bøkene, og så synes dere at filmene er uinterresante, eller bare sett filmene?

5110116[/snapback]

Syns filmene er et eneste stort snork. Etter at jeg så Ringens Brorskap så prøvde jeg meg på boka, siden alle sa at "du må jo lese boka, den er faktisk mye bedre". Ikke akkurat. Jeg kom meg nesten til slutten av første bok, og da prøvde jeg virkelig. Fytterakkern, for no makkverk. Verste jeg har lest siden Ayn Rand.

5110179[/snapback]

Sier egentlig bare sitt om tålmodigheten din.

EDIT:

Noen som vet når Hobitten kommer som film?

Tror nok ikke at han har begynt på den enda. Tror nok den kommer i 2007/2008.

EDIT2: Holy_Cow: Øøøøøh.... akkurat ja.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,06/11-2005 : 17:55]Sier egentlig bare sitt om tålmodigheten din.

5113607[/snapback]

Slående argumentasjon.

Dix point pour toi Monsieur!

Edit: LOTR boka var nesten en like stor prøve for tålmodigheten min som visse nek som har forvillet seg ut av gamer forumet.

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Aha! Sier enda mer om tålmodigheten din.

Forøvrig må jeg bare si at JEG gleder meg til denne filmen som jeg gleder meg til julaften. ALtså veldig mye. :)

EDIT: Fjernet div. usaklig diskusjon. Gidder ikke å argumentere for det, da du sikkert nok en gang vil komme med noe enda mer usaklig.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

5107388[/snapback]

SECOND!

5107598[/snapback]

Nedover? Stakkars? Javel. Tror nok at han selv heller ville foretrekke å lage Ringenes Herre filmene enn å lage en ny splatter. :roll:

5108906[/snapback]

He he tenkte på det samme. Tror heller at han vil bli husket som fyren som laget Ringenes Herre filmer og King Kong filmen og fremtidlige Hollywood filmer jeg enn lavbudskjetts splaterfilmer som kun en fåtall av fans husker ham for fra tidlig 90-tallet.

Forøvrig så gleder jeg meg til filmen. King Kong spillet får bare vente på seg, filmen skal ses først, for deretter å spilles. ;)

Lenke til kommentar
[iC,05/11-2005 : 15:47]

5107388[/snapback]

SECOND!

5107598[/snapback]

Nedover? Stakkars? Javel. Tror nok at han selv heller ville foretrekke å lage Ringenes Herre filmene enn å lage en ny splatter. :roll:

5108906[/snapback]

He he tenkte på det samme. Tror heller at han vil bli husket som fyren som laget Ringenes Herre filmer og King Kong filmen og fremtidlige Hollywood filmer jeg enn lavbudskjetts splaterfilmer som kun en fåtall av fans husker ham for fra tidlig 90-tallet.

Forøvrig så gleder jeg meg til filmen. King Kong spillet får bare vente på seg, filmen skal ses først, for deretter å spilles. ;)

5116960[/snapback]

Fåtall fans? Tror nok det er mer enn et fåtall fans som husker hans tidligere verk, Braindead og Bad Taste. Tror ikke du helt ser kultstatusen disse filmene har fått opp gjennom årene. Og jeg for min del komme aldri til å huske ham for Ringenes Herre, derimot vil hans splatterverk følge meg resten av livet mitt.

Dette er litt off-topic, men jeg tror nok jeg kommer til å huske Sam Raimi for Evil Dead trilogien, og ikke Spider-Man filmene.

Men ikke prøv å si at det bare er et fåtall fans som husker Jacksons Braindead og Bad Taste. For noe sier meg at det er litt mer enn det.

Lenke til kommentar

Litt OT men tror det er flere fans av LOTR en Bad Taste og Brain Dead, når man tenker på den brede publikum over hele verden. Ikke mange 11 åringer som har sett de splater filmene men som har sett LOTR, ergo LOTR har et mye bredere aspekt av fans enn de splatter filmene og dermed kunne jeg konkludere at det vær færre fans av Jacksons splater filmer. Derfor vil de de fleste huske han for LOTR mens kun de spesielt intereserte husker han for splater da disse filmene aldri har blitt vist for et bredere publikum.

Jeg er ingen av delene så jeg forblir nøytral i denne skaken men måtte bare poengtere dette. Personlig så liker jeg verken LOTR eller de splater filmene hans. :) Men King Kong ser jeg frem til. :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...