mushi Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har akkurat kommet ny trailer til King Kong i HD kvalitet. Helt sinnsykt! Kommer til å slå sort/hvitt utgaven ned i støvlene! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ser skikkelig fram til denne filmen, og den nye traileren er bare fantastisk Hørte at filmen blir på ca. 3 timer forresten, fantastisk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har akkurat kommet ny trailer til King Kong i HD kvalitet. Helt sinnsykt! Kommer til å slå sort/hvitt utgaven ned i støvlene! 5104493[/snapback] Den nye filmen kommer aldri til å bli bedre enn originalen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Den nye King kong ser grådig bra ut. Den oppr. svart hvitt utgaven har jeg aldri sett, bare 1976 utgaven. ER den virkelig så bra..? Er alltid skeptisk til så gamle filmer Så den første Nosferatu feks, og ble totalt uengasjert (Hertzog versjonen er jo definitivt å foretrekke) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Det er i værtfall bra folk har forskjellige meninger ellers hadde alt vært ganske kjedelig Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Har akkurat kommet ny trailer til King Kong i HD kvalitet. Helt sinnsykt! Kommer til å slå sort/hvitt utgaven ned i støvlene! 5104493[/snapback] Den nye filmen kommer aldri til å bli bedre enn originalen. 5105373[/snapback] Kommer an på hva du mener. Jeg mener nå at den nye filmen selvfølgelig blir bedre. Ikke bare fordi vi lever i "vår tid", hvor ALT er mulig ved hjelp av data, men også andre ting. Skuespillet er nok denne gangen bra (i motsetning til ALLE filmer fra den tiden, hvor skuespillet er elendig - Tatt i betrakning til sin tid er det jo ikke dårlig da). Historien tror jeg nok blir mye mer utfyllende, forklarende og sannsynlig enn i originalen. Men for all den, originaler kan jo egentlig aldri bli slått. De er jo... originale. EDIT. Steike, så nettopp traileren. Dette blir et mesterverk når det komemr til effekter, noe jeg tror verden knapt har sett maken til før! Er morsomt at filmen blir kalt "Peter Jackson's King Kong" og ikke bare King Kong, da dette er hans versjon av filmen. Noe som betyr at det ikke bare er en re-make, men en helt ny, uavhengig film som bare er inne på selve konseptet med King Kong (noen av de samme elementene er med, slik som at de finner King Kong på ei "øde" øy, at Kong blir forelsket i dama, at de får han med til New York, osv), men jeg tror nok denne filmen blir veldig, VELDIG ulik den originale (i den originale var det feks. ingen dinosaurer). Endret 4. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ingen dinosaurer? Har du sett den orginale? Remaken virker som en regelrett kopi av den orginale spør du meg, bare med fancy spesial effekter. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Nok en 3 timer lang effektorgie fra Peter Jackson? Snork. Jeg vil ha en ny splatter! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Nok en 3 timer lang effektorgie fra Peter Jackson? Snork. Jeg vil ha en ny splatter! 5107388[/snapback] SECOND! Etter The Frighteners har det bare gått nedover med stakkars Peter. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg mener å ha hørt at han er åpen for en oppfølger til Bad Taste (såklart med lavt budsjett). Så vi får bare krysse fingrene Lenke til kommentar
So|o Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Denne så utrolig fet ut ! Gleder meg til filmen kommer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Nok en 3 timer lang effektorgie fra Peter Jackson? Snork. Jeg vil ha en ny splatter! 5107388[/snapback] SECOND! Etter The Frighteners har det bare gått nedover med stakkars Peter. 5107598[/snapback] Nedover? Stakkars? Javel. Tror nok at han selv heller ville foretrekke å lage Ringenes Herre filmene enn å lage en ny splatter. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 It's interesting that people whom I have never met have all these assumptions about my career. People immediately assume that filmmakers do things because of a grand plan. People are no doubt saying, "Oh, Jackson wants to be taken as a serious filmmaker now. He's sick of being branded as a splatter filmmaker and he wants to do arty mainstream films. That's not true. I do intend to do other splatter films. I have intentions of doing all sorts of films. http://tbhl.theonering.net/peter/interview...en_jackson.html Noen som føler seg truffet? Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Gleder meg veldig. Peter Jackson er utrolig bra! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 *bla bla bla*Noen som føler seg truffet? 5109009[/snapback] Hvem, jeg? Det jeg mener er at om han, for mange år siden (rett før han startet med LOTR) hadde kunne fått valget å enten lage LOTR eller å lage en ny lav-budsjett-splatter, og han liksom kunne se frem i tid hvem som ville gjøre han mest respektert, kjent og populær, er jeg temmelig sikker på at han definitivt ville laget LOTR. Nå er han så kjent at veldig mange "må" like alle filmene han kommer med (vet om flere som synes Kingdom Of Heaven er kjempebra bare fordi Orlando Bloom spiller i den, da han spilte i LOTR). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) [iC,05/11-2005 : 16:47]Nedover? Stakkars? Javel. Tror nok at han selv heller ville foretrekke å lage Ringenes Herre filmene enn å lage en ny splatter. 5108906[/snapback] So? Jeg ville heller sett Braindead 6 ganger på rad enn å hatt et Ringenes Herre-maraton Endret 5. november 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Enig med _Julenissen_. Ringenes Herre filmene er utrolig kjedelige og lange. Selvfølgelig har de mange kuler scener, men resten er bare snork. Men nå går vi vel litt off topic... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Syndere... Er det mulig å ikke like Ringenes Herre? Har dere lest bøkene, og så synes dere at filmene er uinterresante, eller bare sett filmene? Endret 5. november 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Heh, fikk den oppfatningen av Ringenes herre helt fra starten jeg, og var faktisk skeptisk før jeg så dem. Overraskende skuffende sett på bakrunn av hysteriet rundt dem. Men tror King kong kan bli bra for det, det er en historie som antagelig vil passe bedre for denne regissørens form. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) [iC,05/11-2005 : 19:18]Det jeg mener er at om han, for mange år siden (rett før han startet med LOTR) hadde kunne fått valget å enten lage LOTR eller å lage en ny lav-budsjett-splatter, og han liksom kunne se frem i tid hvem som ville gjøre han mest respektert, kjent og populær, er jeg temmelig sikker på at han definitivt ville laget LOTR. 5109611[/snapback] Et særdeles realistisk scenario. Leste du i det hele tatt sitatet? Hvis ja, les det 47 ganger til, for da forstår du ikke hva han mener. Jeg vet jeg ikke kommer til å like King Kong og Hobbiten. Mens jeg venter på noe severdig fra Peter Jackson så storkoser jeg meg med Braindead og Heavenly Creatures i mellomtiden. Det er gode filmer det. Syndere... Er det mulig å ikke like Ringenes Herre? Har dere lest bøkene, og så synes dere at filmene er uinterresante, eller bare sett filmene? 5110116[/snapback] Syns filmene er et eneste stort snork. Etter at jeg så Ringens Brorskap så prøvde jeg meg på boka, siden alle sa at "du må jo lese boka, den er faktisk mye bedre". Ikke akkurat. Jeg kom meg nesten til slutten av første bok, og da prøvde jeg virkelig. Fytterakkern, for no makkverk. Verste jeg har lest siden Ayn Rand. Endret 5. november 2005 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå