NoviKaNa Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har lest gjennom et par omtaler av Resident Evil 4 på PS2, og det blir fremhevet Widescreen-versjon og en sekvens hvor man spiller som Ada, noe som hevdes ikke er på GC. Jeg har NTSC-versjonen av RE4 på GC, og det har jeg hvertfall den sekvensen med Ada (unlockes etter man har klart spillet.) Mener også det er widescreen-mulighet, men det skal jeg ikke være for påståelig på. Er det slik på den norske versjonen også? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har lest gjennom et par omtaler av Resident Evil 4 på PS2, og det blir fremhevet Widescreen-versjon og en sekvens hvor man spiller som Ada, noe som hevdes ikke er på GC. Jeg har NTSC-versjonen av RE4 på GC, og det har jeg hvertfall den sekvensen med Ada (unlockes etter man har klart spillet.) Mener også det er widescreen-mulighet, men det skal jeg ikke være for påståelig på. Er det slik på den norske versjonen også? 5104455[/snapback] Assignment Ada er ikke det samme som den du finner i PS2 versjonen. Det nye tar rundt 8 timer å fullføre hvor det på GC er bare et mini-game. Dog noe dårligere grafikk ble det på PS2 versjonen. Widescreen-mulighet er fra jeg vet ikke et valg i GC ikke på PAL versjonen min ihvertfall, og tydeligvis ikke på NTSC-versjonen siden Gamespot pleier å gå grundig gjennom slike detaljer før de går ut med noe slikt i en anmeldelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå