PO4nuke Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Heisann, Jeg byttet nylig skjermkort fra et Radeon 9600XT kort til et Gainward 6800GT. Dette fungerte fint de første dagene, helt til jeg installerte fear. PC'n kræsja helt og ville ikke boote, jeg måtte slette Linux og Dual-Booten for å få det til å funke igjen. Når jeg fikk windows opp igjen måtte jeg installere skjermkortet på nytt, men når jeg gjør dette låses maskinen etter at windows er ferdig lastet. Skjermen skrur seg av, jeg rekker ikke å få se skrivebordet. Hva kan være galt? Jeg kommer inn i wondows uten problem når skjermkortet ikke er installert. Endret 4. november 2005 av PO4nuke Lenke til kommentar
PO4nuke Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Ingen som vet? Har sluppet opp for ideer og lurer på å formatere og sette opp windows på nytt Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har du slettet de gamle driverne fra Radeon? Slett dem og de nye fra nvidia, ta en reboot og så legg til de nye fra nvidia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå