felles Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har tre datamaskiner som jeg ønsker å knytte opp i "nettverksteder" i win xp proff. Jeg har hjemmenettverk, og en asus trådløs router. Kobler de til med kabel via routeren. Jeg fikk det til for to dager siden, men stresset endel for å få det til. Husker ikke hva jeg gjorde, eller hvordan jeg gjorde det. Når jeg skulle koble til i dag funket det ikke Hva skal jeg gjøre? Alle har unike IP addresse. (DHCp tilordnet) Når jeg skal legge til nettverkssted, får jeg på den ENE maskinen til å se de andre maskinene på MSHOME, men ikke å koble til de. De andre to får jeg ikke opp maskinene?! Hva gjør jeg galt? Jeg får pinget alle maskiner fra forskjellige maskiner, og alle kjører på winXP proff. Trenger desperat hjelp. Har bare de to maskinene i kveld og i morgen og må få overført kjapt!! (Kanskje det er andre måter?) Lenke til kommentar
smh Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har du delt mapper på maskinane? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå