husmann Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Har en venn (enda) som jeg forsøker å hjelpe. Hans gamle harddisk holder på å dø og jeg har klart å kopiere hele innholdet over på en ny disk. Jeg har holdt lite på med Outlook og klarer ikke å finne hvor adresseboken ligger lagret. All mail har jeg klart å kopiere til den nye Outlook som kjører på den nye harddisken. Første sted jeg lette var der OE-filene ligger, men der var de ikke. Han hadde Win 98/office 97 på sin gamle pc, nå blir det Win XP/office XP hvis noen lurer og kan hjelpe meg. Endret 4. november 2005 av husmann Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Søk etter .pst filer... http://support.microsoft.com/?kbid=191946 Endret 4. november 2005 av jarmo Lenke til kommentar
husmann Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Har fått fatt i pst-filen, men det synes ikke som om det ligger noen adresser der. Det var jo i pst-filen all mailen lå. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Har fått fatt i pst-filen, men det synes ikke som om det ligger noen adresser der. Det var jo i pst-filen all mailen lå. 5104423[/snapback] Var visst WAB-fil, les mer i første posten.. Endret 4. november 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå