dabear Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 På skolen min kjøres det en del laptoper med windows 2000. En ting som derimot irriterer meg grenseløst, er at høyreklikk er at disabled (i sjølve windows pluss alle andre applikasjoner). Dette merka jeg først å framst når jeg skulle se kildekoden på ei side i IE (IE=grøss og gru, men likevell). Det skjedde altså ingenting. Jeg fikk derimot sett kildekoden fra fil-menyen, så «problemet» løste seg sjøl. Spørsmålet mitt er altså: Hvorfor? Finnes det ei eneste god forklaring på hvorfor høyreklikking er disabled? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Finnes det ei eneste god forklaring på hvorfor høyreklikking er disabled? 5104341[/snapback] Fordi IT-ansvarlig på skolen din vil hindre elevene å bruke de mulighetene som høyreklikking gir? Lenke til kommentar
laerda Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kanskje IT-ansvarlig er mac-fanboy? Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen skulle skru av høyreklikkingen. Alle funksjonene du får når du høyreklikker kan du jo få ved å gå omveier, og du sier jo at omveiene ikke er sperret, så det høres for meg meget merkelig ut. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kan ikke se noen annen grunn at drivere til muspadden mangler ? Vi hadde ingen grunn til å disable den funksjonen i maskinene våre på XXXX.vgs. (verken på PCèr eller bærbare) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå