Woodhome Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kunne gjerne tenke meg at dere tar med minimum systemkrav på spillene dere anmelder. Hadde vært veldig praktisk det.... Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Vi er naturligvis helt enig, og vi har faktisk systemkrav liggende i databasen vår for de aller fleste PC-spillene vi tester, men det har dessverre ikke blitt prioritert å få de ut i selve designet. Men vi er klar over at det er ønsket, og det vil bli tatt hånd om så snart vi makter. Inntil videre anbefaler vi dere å titte på den offisielle nettsiden for hvert enkelt spill. Det er som regel alltid slike linker tilgjenglig under "relaterte lenker" i høyremenyen i anmeldelser. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er veldigt bra, så ein veit om ein klarer å drive spillet bra :-) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Synes dere absolutt burde ha med systemkravene til spillene dere tester. Jeg sjekker alltid systemkravene først, kan min pc takle spillet leser jeg videre, for da får jeg vite om jeg burde kjøpe spillet eller ikke. Er ikke pc'en min god nok, så dropper jeg å lese. Er jo også tungvindt å gå til produsentens hjemmeside hvis dere allikavel har specs'a inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå