Gå til innhold

Surfemaskin, under 2 kilo, under 10 000!

brrah

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er ute etter en laptop som er liten og lett og kan surfes og være på msn, høre på musikk, se på dvd'er, og koble til tv! Det er veldig viktig at den har s-video. Så lurte på om dere vet om noen laptoper helst et stykke under 10k, men i alle fall under det med svideo som er i akseptabel størrelse, altså mellom 12-14''. Takker for alle svar!

Mvh Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen? Skal til USA 16. desember så har mulighet til å kjøpe meg en laptop der, vet noen om noen bra fysiskt butikker i USA hvor det er bra utvalg? Skal til New York og San Diego....

Hvis dere vet om noen bra nettbutikker er det også veldig bra, broren min bor over dammen så han kan bestille for meg!

Lenke til kommentar
Ingen? Skal til USA 16. desember så har mulighet til å kjøpe meg en laptop der, vet noen om noen bra fysiskt butikker i USA hvor det er bra utvalg? Skal til New York og San Diego....

Hvis dere vet om noen bra nettbutikker er det også veldig bra, broren min bor over dammen så han kan bestille for meg!

5105318[/snapback]

Spør på notebookforums.com der får du nok svar på det du lurer. Pcer er som regel billigere der, og du finner mye som ikke finnes her i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...