Joachim_F Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Gjør deg klar for det som kan bli årets villeste bilspillopplevelse; Nadeo har akkurat lansert en demo av TrackMania Sunrise eXtreme. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Dette gleder jeg emg til å prøve. Er selv stolt eier av åde Trackmania (1), og Trackmania Sunrise. Nadeo gir ut demoer til spillene sin gratis virker det som. Dette er en knall egenskap som jeg liker, ikke uventet kanskje? Uansett, det blir gøy å prøv demoen av den nye ekspansjonspakken. Når er det egentlig hele ekspansjonen kommer ut? La merke til at det også var en trailer av et seilspill der av Nadeo. Lastet ned traileren og til min store forskrekkelse så jeg det peneste spillet jeg noen gang har sett. Satt rett og slett å måpte. Penere vanneffekter skal man søren meg lete lenge etter. Ingen unaturlige fenomener med det vannet nei. Bølgene så veldig naturlige ut, og skyene, ja de var i full 3D og fultt dynamiske. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg Endret 4. november 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ooooh! Må lastes ned når jeg kommer hjem i kveld. Aner ikke hvor mye tid jeg har brukt på Trackmania og Trackmania Sunrise. Gleder meg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nadeo gir ut demoer til spillene sin gratis virker det som. Hvem gjør vel IKKE det? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nadeo gir ut demoer til spillene sin gratis virker det som. Hvem gjør vel IKKE det? 5104258[/snapback] My mistake... Jeg mente jo selvfølgelig at Nadeo gir ut ekspansjonspakker til spillene sine gratis. Og det er det ikke mange som gjør. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Det man i alle fall kan si om demoene til Nadeo er at de er svært innholdsrike. Det gjelder også denne demoen; totalt har den åtte baner pluss muligheten til å lage nye selv (og spille baner som andre har laget). Dessuten kan du spille både alene og i flerspillermodus. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Får bluescreen når jeg kjører demoen (etter det står "Please Wait" eller noe) og maskinen min rebooter. Har 1k ram og x800 så specs burde ikke vært et problem.. noen som har peiling? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Følger Starforce med demoen? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Følger Starforce med demoen? 5108080[/snapback] Starforce er ett "CD-Copy Protection" system som brukes for att pirater ikke skal kopiere CD/DVD'ene.. Så nei, det gjør ikke det. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Shaper^: Starforce følger ofte med demoer også. Starforce var med Trackmania Sunrise demoen så det er godt mulig det er med denne demoen også. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det fulgte med demoen av Trackmania Sunrise, og Trackmania original. Så jeg tror det følger med denne demoen og. Men jeg får vel laste det ned uansett. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hva i all verden er vitsen med Starforce på en DEMO? Begynner Nadeo å bl paranoide? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 PCen restartet når jeg kjørte demoen! Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hmmm... Den fungerte fint her, og det var en ganske kjekk demo faktisk! Og en god nyhet for alle dem som ikke gidder å kjøpe spillet, for her kan du lage baner og spille online! Når kommer fullversjonen? *gleder meg* Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Hva i all verden er vitsen med Starforce på en DEMO? Kort fortalt er det fordi hackere ikke skal benytte kunne seg av en uktyptert exe-fil fra demoen for å cracke den Starforce-krypterte fullversjonen. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 PCen restartet når jeg kjørte demoen! Hva er dette for noe? 5109392[/snapback] Samme skjer her. Hvis noen finner en løsning eller vet om en løsning så si ifra. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tydeligvis fler enn meg som sliter med bluescreen og/eller restart av denne demoen.. Trackmania Sunrise fungerer ypperlig hos meg, så de har tydeligvis gjort noen radikale endringer av grafikkmotoren i denne versjonen (tipper jeg). Sjøl har jeg masse ram (1024MB), og litt gammelt grafikkort (ATI Radeon 9600). Kjører WinXP pro, sp2. Noen som aner om det er problemer med noe av det overstående? Vil så gjerne prøve dette geniale spillet..! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Tydeligvis fler enn meg som sliter med bluescreen og/eller restart av denne demoen.. Trackmania Sunrise fungerer ypperlig hos meg, så de har tydeligvis gjort noen radikale endringer av grafikkmotoren i denne versjonen (tipper jeg). Tviler på at det er det som er problemet. Grafikken er omtrent som før, og det samme gjelder ytelsen. Må være en eller annen bug. Kanskje verd å nevne det på http://www.tm-forum.com ? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) samme skjer her *edit* demoen fungerer hvis man skrur av zonealarm.... tolk det som man vil, jeg stoler ikke helt på starforce og tror det er den egentlige synderen. Endret 12. november 2005 av ilex Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Er det mulig å få spillt mot hverandre på lan med denne demoen? Jeg prøver men får det ikke til. Edit: fikk det til tilslutt Endret 13. november 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg