Gå til innhold

iAudio X5 eller X5L?

Anbefalte innlegg

IPoden min er nå snart klar for skraphaugen. Får ikke til å koble den til Pc`en lenger, og apple supporten er forbi det jeg vil kalle latterlig. De forlager visst 360kr for en telefonsamtale ( support ), og ipoden min er utenfor garanti-tiden nå.

Etter en god del søking på forumet ( nettet ) , står valget mellom en iAdio X5 og iAudio X5L.Den sistnevnte har en batteritid på 35 timer ( ! ) , men er da en del dyrere og fysisk større. Er det noen her som som en av disse spillere og kan komme med noen tips?

Vurderte en ny ipod også, men er litt "lei" av hele dette ipod fenomenet, pluss at X5 har flere funksjoner og er griselekker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok. det bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Men greit at den _kan_ det^^

Er X5L betydelig større enn X5?Vil helst ikke ha en klump i lomma..men det er kaskje ikke snakk om stoe forskjellen?4mm tykkere, merkes det noe spesielt?

5104213[/snapback]

X5L virker faktisk en del tykkere og tyngre når man holder de i hver sin hånd. Tok noen bilder med begge ved siden av hverandre, skal se om jeg finner igjen de.

USBOTG, gjør at du kan overføre bilder direkte fra digitalkameraet til X5'en. Fint om man er på lengre ferie og kan da bruke den som en bildebank.

Mvh

Einar

www.vostok.no

Lenke til kommentar

Er X5L betydelig større enn X5?Vil helst ikke ha en klump i lomma..men det er kaskje ikke snakk om stoe forskjellen?4mm tykkere, merkes det noe spesielt?

5104213[/snapback]

X5L virker faktisk en del tykkere og tyngre når man holder de i hver sin hånd. Tok noen bilder med begge ved siden av hverandre, skal se om jeg finner igjen de.

USBOTG, gjør at du kan overføre bilder direkte fra digitalkameraet til X5'en. Fint om man er på lengre ferie og kan da bruke den som en bildebank.

Mvh

Einar

www.vostok.no

5104666[/snapback]

hadde vært flott hvis du posta de bildene ja. Vipper veldig mellom begge modellene nå ja :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har jo ikke sammenligningsgrunnlag, men som eier av iAudio X5L kan jeg trygt si at det å lade opp spilleren 1, maksimalt 2 ganger uken er veldig greit. Ellers kan jeg sammenligne den med en vanlig Ipod 40GB og forskjellen er ikke så veldig store.

I og med at jeg antar forskjellene ikke er all verdens, noen titallsgramm og en anelse mindre dyp i favør non-L'en tror jeg at X5L er det beste kjøpet.

Lenke til kommentar

5104213[/snapback]

Mvh

Einar

www.vostok.no

5104666[/snapback]

hadde vært flott hvis du posta de bildene ja. Vipper veldig mellom begge modellene nå ja :hmm:

5105745[/snapback]

Fant ikke bildene jeg har tatt selv. Men fant noen bilder på iaudiophile.net:

http://www.iaudiophile.net/forums/showthre...&highlight=size

Håper det kan hjelpe deg litt til å ta et valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...