Gå til innhold

[PSP] Hvordan oppgraderer man til 2.0?

Abruzzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 1.5 nå men må være klar til GTA kommer ut på PSP og derfor vil jeg oppgradere. Har den nødvendige EBOOT fila til 2.0 ver. men er usikker på fremgangsmåten.

5103824[/snapback]

Vil ikke det oppgraderes automatisk når du putter inn spillet ?

Lenke til kommentar
Nei, GTA spillet. Når du putter det inn i PSP`en din så vil den vel oppgradere maskinen din til 2.0 hvis spillet krever det. Alt annet ville jo vært meget merkelig.

5105431[/snapback]

Det stemmer som du sier......den umden med GTA vil oppgradere firwaren din. Så ikke bekymre deg og jobb veldigt med det nå. Ta det roligt og evenuelt bruk litt homebrew nå mens du kan.....(kan selvfølgelig nedgrader når du er ferdig med GTA og ikke vil spille det mer, men det er litt stress).....

Lenke til kommentar

Jeg tenkte også å oppgradere nå....Siden jeg måtte ha 1.52 for å se kill bill......så hvorfor ikke få webleser og bakgrunnsbilde i tillegg

Jeg har en EBOOT.PDB (eller hva der er)

den ligger i PSP/GAMES/UPGRADE

den kommer opp på games på pspen men når jeg trykker den så går det litt tid før jeg får opp en kjip feilmelding alla mange tall.....(80020148)

Hva er problemet?? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kan hende er noe feil med oppdateringsfila, prøv å last ned en ny. Pass på at du får tak i en europeisk hvis du har europeisk psp.

Lenke til kommentar
Kan hende er noe feil med oppdateringsfila, prøv å last ned en ny. Pass på at du får tak i en europeisk hvis du har europeisk psp.

5114188[/snapback]

Har japansk og har prøvd med både US og JAP update......har fått tak i dem hos PSP-Hacks.com.......Er det noen som har en annen side som har denne oppdateringsfila....har søkt en del rundt forbi......PSP avisa har jo 2.01......noe som gjør en eventuell nedgradering ikke mulig :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...