Abruzzi Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har 1.5 nå men må være klar til GTA kommer ut på PSP og derfor vil jeg oppgradere. Har den nødvendige EBOOT fila til 2.0 ver. men er usikker på fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har 1.5 nå men må være klar til GTA kommer ut på PSP og derfor vil jeg oppgradere. Har den nødvendige EBOOT fila til 2.0 ver. men er usikker på fremgangsmåten. 5103824[/snapback] Vil ikke det oppgraderes automatisk når du putter inn spillet ? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Den UMD en som fulgte med mener du? Har ikke den. Jeg må gjøre det med minnekortet på en måte. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nei, GTA spillet. Når du putter det inn i PSP`en din så vil den vel oppgradere maskinen din til 2.0 hvis spillet krever det. Alt annet ville jo vært meget merkelig. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Nei, GTA spillet. Når du putter det inn i PSP`en din så vil den vel oppgradere maskinen din til 2.0 hvis spillet krever det. Alt annet ville jo vært meget merkelig. 5105431[/snapback] Det stemmer som du sier......den umden med GTA vil oppgradere firwaren din. Så ikke bekymre deg og jobb veldigt med det nå. Ta det roligt og evenuelt bruk litt homebrew nå mens du kan.....(kan selvfølgelig nedgrader når du er ferdig med GTA og ikke vil spille det mer, men det er litt stress)..... Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Må man oppgradere fw for å spille GTA?!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Må man oppgradere fw for å spille GTA?!?! 5111668[/snapback] Jepp, det krever 2.0 og det funker ikke med verison changer. Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Må man oppgradere fw for å spille GTA?!?! 5111668[/snapback] Jepp, det krever 2.0 og det funker ikke med verison changer. 5111701[/snapback] Det kommer vel noe homebrews? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Såvidt jeg vet finnes ScummVM (som kan spille alle de klassiske LucasArts adventure-spillene og de 2 første Broken Sword-spillene). Endret 6. november 2005 av superseven Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ca. 60% av homebrew som funker på 1.50 funker på 2.0 gjennom EBOOT loaderen til "Fanjita" Untak er spill som krever "kernel" mode, slik som UMD EMU, fastloader osv. 2.0 Oppdateringen følger med på spillet, og om jeg ikke tar helt feil finner du den i nedlastings sekjsonen til PSPAvisen Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg tenkte også å oppgradere nå....Siden jeg måtte ha 1.52 for å se kill bill......så hvorfor ikke få webleser og bakgrunnsbilde i tillegg Jeg har en EBOOT.PDB (eller hva der er) den ligger i PSP/GAMES/UPGRADE den kommer opp på games på pspen men når jeg trykker den så går det litt tid før jeg får opp en kjip feilmelding alla mange tall.....(80020148) Hva er problemet?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Kan hende er noe feil med oppdateringsfila, prøv å last ned en ny. Pass på at du får tak i en europeisk hvis du har europeisk psp. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Kan hende er noe feil med oppdateringsfila, prøv å last ned en ny. Pass på at du får tak i en europeisk hvis du har europeisk psp. 5114188[/snapback] Har japansk og har prøvd med både US og JAP update......har fått tak i dem hos PSP-Hacks.com.......Er det noen som har en annen side som har denne oppdateringsfila....har søkt en del rundt forbi......PSP avisa har jo 2.01......noe som gjør en eventuell nedgradering ikke mulig Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg hadde gjort alt rett untatt en ting istedefor UPGRADE skulle det stå UPDATE.......Firkanta sony Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 jeghar et annet problem. Får ikke opp noe tekst når jeg skal oppgradere så jeg vet ikke hva jeg skal trykke når jeg skal oppgradere. Veldig merkelig. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå