Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kunne ikke brydd meg mindre "tøffen". Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Timbuktu-flunitrazepam ^^ utrolig deilig låt Promoe-Poor lonesome homeboy Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nå har ikke jeg hørt på rap siden barneskolen og hater det tullet, men kjedet meg og tittet innom og ble litt forbauset over at I Got Five On It av Luniz ikke var nevnt. Og også MASSE av Mobb Deep. 5250862[/snapback] Er det virkelig så vanskelig å skjønne hva trådstarter ber om? 5258417[/snapback] Det var da voldsomt så hårsår da, han har jo nevnt noe rap-musikk... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nå har ikke jeg hørt på rap siden barneskolen og hater det tullet, men kjedet meg og tittet innom og ble litt forbauset over at I Got Five On It av Luniz ikke var nevnt. Og også MASSE av Mobb Deep. 5250862[/snapback] Er det virkelig så vanskelig å skjønne hva trådstarter ber om? 5258417[/snapback] Det var da voldsomt så hårsår da, han har jo nevnt noe rap-musikk... 5258882[/snapback] Tingen er at jeg synes tråden faller av sporet hele tiden. Men greit, skal holde kjeft heretter Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Skal se hva jeg husker av fin rap musikk: Felt - Woman Tonight Atmosphere - Dont Ever Fucking Question That Ghostface - Love Cuban Link - Flowers For The Dead Cuban Link - Letter To Pun (usikker på om det er det sangen heter) The Roots - You Got Me Darkside Of The Force - No Time (gruppe fra Kristiansand) Equicez - Momma Proud ( ) OnklP - Kamerat Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Puff Daddy&Faith Evans, 112 - I'll Be Missing You Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Puff Daddy&Faith Evans, 112 - I'll Be Missing You ooops DOBBEL.. men sangen er vert det... Endret 6. desember 2005 av w0d00 Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kom på noen til: Bone Thugs-N-Harmony - Tha Crossroads Bizzy Bone - Nobody Can Stop Me Sheek Louch - How I Love You Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Paperboys - One day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå