SnowDOG_ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Ellers har jeg enda et tips:Nas - The message Nydelig beat og nydelig tekst. Sjekk signaturen min for et sitat fra låta 5117453[/snapback] Åhhh den sangen!! Anyways her er mine forslag: -Outkast - Liberation (featuring Cee-Lo) -Outkast - Da Art of Storytellin -n.e.r.d - bobby james (kanskje ikke rap men... ) -Nate Dogg & Friends - Friends (feat Warren G & Snoop Dogg) -Fat joe - All i need Ahh. Kommer med flere senere. Endret 8. november 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Method Man & Mary J Blige- You're all i need trur det er det den heter... chill låt ass Lenke til kommentar
amigo502 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Sangen The documentary av The game er en sang du kommer til å like tror jeg... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Den sangen der Eminem synger med Dido. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Anthony Hamilton - Commin from where im from Beanie Sigel - Change gonna comme(eller noe annet av han) Immortal Technique - Possitive Balance (ft big zoo) Jedi Mind tricks - Storm of swords Masta Ace - Soda and Soap. Mc Solaar - Gangster Moderne (På fransk men feit) Peanut Butter Wolfes - The Ox Er vel ganske rolige sanger. Øverste er overlegen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Den sangen der Eminem synger med Dido. 5132180[/snapback] Eminem ft. Dido - Stan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hva med Pete Rock - Tha Game? Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 2pac - Hail Mary Ken Ring - Eld Och Djupa Vatten Ken Ring - Mamma N.E.R.D. - Provider R. Kelly - I Wish fine og rolige raplåter! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 R Kelly er ikke rap Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Anthony hamilton er vel heller ikke rap, men vi digger det likevel=) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 det er jo greit nok, men han spørte jo etter fine rap sanger Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Uansett har denne tråden hoppet noe jævlig av sporet. Enkelte låter som har blitt foreslått her er jo en vits i forhold til topic, som f.eks. The Documentary. Blir litt skivebom å kalle den låta "fin" i forhold til det eksemplet trådstarter kom med. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Eminem - When I'm Gone er en fin sang Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Nå har ikke jeg hørt på rap siden barneskolen og hater det tullet, men kjedet meg og tittet innom og ble litt forbauset over at I Got Five On It av Luniz ikke var nevnt. Og også MASSE av Mobb Deep. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Skulle mene det, men det var sinnsykt digg beat. Flere mulige tips: Xzibit - Paparazzi Takk gud for at du er en opplyst og velutdannet person. Forøvrig har Xzibit også en veldig fin sang fra samme cd, hvor han gir sønnen sin råd om hvordan han bør leve. Den heter The Foundation, og anbefales sterkt. 5117453[/snapback] Skal sjekke ut "the foundation" Dagens tips (hvis vi fortsatt snakker om chill\soul\rap\hip hop sanger): Little Brother - Beautiful Morning Oovz: Common - Faithfull blir bedre og bedre for hver gang, hvert fall slutten Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Skulle mene det, men det var sinnsykt digg beat. Flere mulige tips: Xzibit - Paparazzi Takk gud for at du er en opplyst og velutdannet person. Forøvrig har Xzibit også en veldig fin sang fra samme cd, hvor han gir sønnen sin råd om hvordan han bør leve. Den heter The Foundation, og anbefales sterkt. 5117453[/snapback] Skal sjekke ut "the foundation" Dagens tips (hvis vi fortsatt snakker om chill\soul\rap\hip hop sanger): Little Brother - Beautiful Morning Oovz: Common - Faithfull blir bedre og bedre for hver gang, hvert fall slutten 5257097[/snapback] Har hørt mye bra om Little Brother, så må nok sjekke ut musikken deres. Til opplysning hørte jeg Paparazzi live i dag. Gåsehud! Lenke til kommentar
toregro Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 outkast - da art of storytellin er feeeeet! part 1 er best the roots - stay cool er digg Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mye bra her ja.. Men tror dere har glemt en SYKT NICE låt.. NAS - Dance Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nå har ikke jeg hørt på rap siden barneskolen og hater det tullet, men kjedet meg og tittet innom og ble litt forbauset over at I Got Five On It av Luniz ikke var nevnt. Og også MASSE av Mobb Deep. 5250862[/snapback] Er det virkelig så vanskelig å skjønne hva trådstarter ber om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå