stian123 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hei! Noen som veit om noen fine rap-sanger eller remakers?? Legger ut et eksempel jeg.. SANG (650 kb) Endret 4. november 2005 av stian123 Lenke til kommentar
FaO Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 ogobor: 2 veidde på ei sheidde gratis nedlastning her: ogobor Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Edit: funka visst ikke :---( http://www11.nrk.no/urort/user/?id=29467 Her da. Disse er kjempeflinke Endret 4. november 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Nei, det er ikke dette jeg er ute etter.. Fine sanger som er gjort en remake på, og rappet til... For eksempel den i post 1 eller Outlandish - Aicha ol... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Tupac - Changes Wyclef Jean - No women, no cry (ikke helt rap, men ikke Aicha heller) Edit: Er det slik at trådstarter kun vil ha fin rap som er remakes, eller også bare fin rap? Endret 4. november 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Når det gjelder fine rap-sanger, har 2pac svært mye bra. Fine tekster med bra beats. Nevner i fleng Mama's just a little girl Dear Mama Thugz Mansion Better Dayz Under Pressure (ganske dyster, men likevel fin) My Block Life Goes On Wonda Why They Call U Bitch Et lite utvalg. Veldig fine sanger. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Elton John feat Tupac - Ghetto Gospel Eminem - Mockingbird Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ghetto Gospel er fin ja.. elsker sånne typer sanger. Sånn blanding av hip-hop, fin sang, følelser osv. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Sjekk ut R.Kelly! Sweet mother of jesus den manen kan rap/soul. R.Kelly - Down low R.Kelly - U saved me R.Kelly & Jay-Z - Naked R.Kelly - I belive I can fly osv.... ellers: TQ - Westside Eminem - Halie's song Common - Be Aaliyah - Miss you Mario - Let me love you Warlocks - Stay warm Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Growin pains - Ludacris Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 DEFINITIVT: Common - Faithful Det er en skam at ikke flere enn meg her anerkjenner denne sangen for det den er; en liten juvel i en verden full av dårlig hiphop. Hvis du lengter etter en jente/er deppa pga. en jente/noe i den duren, finnes det ikke en bedre sang å høre på. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Stian123: Kan du ikke sa hva den sangen du la ut heter? Jeg likte den Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 DEFINITIVT:Common - Faithful Det er en skam at ikke flere enn meg her anerkjenner denne sangen for det den er; en liten juvel i en verden full av dårlig hiphop. Hvis du lengter etter en jente/er deppa pga. en jente/noe i den duren, finnes det ikke en bedre sang å høre på. 5107328[/snapback] Skulle mene det, men det var sinnsykt digg beat. Flere mulige tips: Xzibit - Paparazzi Nelly feat Kelly Rowland - Dilemma Oral Bee - Penger (ganske jalla synes mange, meg inkludert, men beaten er stabil) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Av rap/hiphop så synes jeg personlig disse er fine: Eminem - Rock Bottom Immortal Technique - One - Remix (feat. Akir) Immortal Technique - Dance With The Devil Dead Prez - We want freedom Masta Ace - H.O.O.D. Coolio - C U When U Get There Coolio - Gangstas Paradise Endret 29. november 2005 av jh_ Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Stian123: Kan du ikke sa hva den sangen du la ut heter? Jeg likte den 5107569[/snapback] Joda.. Men den jeg har, heter bare anton2004-were ever you are remake Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Last den opp hit da. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Skulle mene det, men det var sinnsykt digg beat. Flere mulige tips: Xzibit - Paparazzi Takk gud for at du er en opplyst og velutdannet person. Forøvrig har Xzibit også en veldig fin sang fra samme cd, hvor han gir sønnen sin råd om hvordan han bør leve. Den heter The Foundation, og anbefales sterkt. Ellers har jeg enda et tips: Nas - The message Nydelig beat og nydelig tekst. Sjekk signaturen min for et sitat fra låta Endret 7. november 2005 av Oovz Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tupac - Changes Den er jeg helt enig i.. Eller "Untill the end of time" med samme artist.. Synes også at "Cypress Hill - Insane in the brain" er litt tøff Litt flere: Kanye West ft. Jamie fox - Golddigger Ludacris - Stand up DMX - X gonna give it to ya DMX - Where tha hood at Cypress Hill - Lowrider Eminem - Hailies Song Eminem - Without me NAS - The Message Nelly - Hot in here Mere: 2Pac - Runnin' (feat en dude som heter biggie smalls tror jeg) Snoop Dogg feat Pharell - Drop it like its hot Eminem - Under the influence D12 - My band( ) Endret 11. november 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Rakim- After you die rå chill låt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Rakim- After you die rå chill låt 5118951[/snapback] Da må jeg nevne Eric B. & Rakim - The Punisher. Maken til flyt må du lete lenge etter. Kan forsåvidt si mye godt om det meste av MF Doom. Sjekk ut platene MM..Food, operation Doomsday, Madvillainy og Viktor Vaughn-platene til mannen. ja når jeg tenker meg om er det meste av stones throw konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå