RBW Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Corsair er nå første minneprodusenten som kommer med SLI-sertifiserte minnemoduler. Les mer Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 ja det må jeg si er på hengene håret at dem kom ut nå Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Fikk ikke Corsair lov til å bruke navnet "Fatal1ty" og måtte derfor finne på noe annet for å kunne ta ekstra betalt for brikkene sine? Er det noen som helst teknisk grunn til at minnet bør være "SLI-sertfisiert"? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. -Dette hadde ikke trengt å vært omtalt på en seiøs hw side, og skulle det vært omtalt burde det vært under dinside.no's fredagshumor. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Fikk ikke Corsair lov til å bruke navnet "Fatal1ty" og måtte derfor finne på noe annet for å kunne ta ekstra betalt for brikkene sine? Er det noen som helst teknisk grunn til at minnet bør være "SLI-sertfisiert"? 5103746[/snapback] Mulig de oppfyller et eller annet krav, men er det slik at andre brikker ikke oppfyller det? Og hva har disse kravene med SLI å gjøre? AtW Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Når jeg trodde alt var nådd. SLI-ready PSU og RAM? Det virker nødvendig.. Hva blir det neste? SLI-ready harddisk? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Teit, hva er det som gjør de brikkene til SLI brikker? Dessuten suger SLI på Intel Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Oi, å få hw SLI-sertifisert er ekstremt viktig. En vil ikke få den totale SLI opplevelsen hvis ikke samtlige innvolverte elementer er SLI-sertifiserte. At harddisker ikke er SLI-sertifiserte er et stort problem, hele 1,7 fps forsvinner! Jeg kunne forresten ikke kjøpe meg et SLI-system, jeg har ikke SLI-sertifisert ræv og ville ikke sitte med et system som ikke kan prestere sitt ytterste. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Man skal se og høre mye. Hva er det neste? CrossFire-sertifiserte kabinetter? Eller hva med SLI-sertifiserte tastatur? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Tror det er 0,0000666% større sjanse for at PC'n blir kidnappet av romvesener hvis man ikke bruker SLI-sertifisert RAM. EDIT: Ok, i følge sidene til Corsair er det snakk om en sertifisering hvor minnemoduler som disse testes med helt spesifikke hovedkort for å sikre at de funker 101% sammen. Sikkert greit... Endret 4. november 2005 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kunne vært litt artig hvis det kom SLI-skjermkort med TurboCache kansje da hadde det vært et point i det og ha SLI-minne Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 *hosthost* for noe bullshit...sli sertifiserte rambrikker *hosthost* Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Tror det er 0,0000666% større sjanse for at PC'n blir kidnappet av romvesener hvis man ikke bruker SLI-sertifisert RAM. EDIT: Ok, i følge sidene til Corsair er det snakk om en sertifisering hvor minnemoduler som disse testes med helt spesifikke hovedkort for å sikre at de funker 101% sammen. Sikkert greit... 5103899[/snapback] Skjønner fortsatt ikek hvorfor det har noe med SLI å gjøre...., har de testet det mot samtlige SLI-hovedkort, både nåværende og framtidige? AtW Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er en mulighet. En annen er at de ikke fant noe annet å "sertifisere" mot... Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Dette er vel mer et produkt som gir gjensidig markedsføring for både Nvidia og Corsair, enn et produkt som faktisk har en fysisk hensikt. Markedsføringsstunt med andre ord.. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) En kan sikkert tjene en ekstra slant på de som sier oi! Jeg har jo SLI HK fra før dette må jeg da virkelig ha! og så sier Corsair: "Rigth On Dude" Another foul! Another dollar Earned! Endret 4. november 2005 av Bofur Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Teit, hva er det som gjør de brikkene til SLI brikker? Dessuten suger SLI på Intel 5103804[/snapback] SLI suger ikke på intel? Det er dumt sakt. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Dette må være noe med det teiteste og sleipeste salgstrikset til corsair siden de kom med rambrikker med lys på. Men er folk så dumme at de kjøper produkter bare fordi det har et klistremerke ekstra eller et lys for den saks skyld uten å få noe ekstra ytelse...so be my guest. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Tror det er 0,0000666% større sjanse for at PC'n blir kidnappet av romvesener hvis man ikke bruker SLI-sertifisert RAM. EDIT: Ok, i følge sidene til Corsair er det snakk om en sertifisering hvor minnemoduler som disse testes med helt spesifikke hovedkort for å sikre at de funker 101% sammen. Sikkert greit... 5103899[/snapback] har ingenting med sli å gjøre det da. funker brikkene på et hovedkort så spiller det ingen rolle om man har 1 eller 2 skjermkort. dumme corsair. Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Endelig! Da gjenstår bare å skaffe seg en SLI- sertifisert vifte slik at jeg kan dytte litt SLI- sertifisert luft over brikkene og oppnå en SLI- sertifisert overklokk. Håper de kommer i en SLI- sertifisert innpakning, og at Posten Norge oppnår SLI- sertifisering slik at de kan foreta en SLI- sertifisert leveranse av brikkene. SLI, ergo sum. Endret 4. november 2005 av Frodin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå