Belarnion Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er det andre enn meg som syntes grafikken ser helt sykt bra ut på de screenshotsene som er vist her på gamer.no? Da jeg spilte Demoen fikk jeg grafikk som jeg ikke ble særlig imponert over, men da jeg ser dette så får man jo bakoversveis! Er det mitt skjermkort 9800PRo som må byttes ut eller er den ART vi ser på bildene? 5107000[/snapback] Det er nok skjermkortet ja. For å kjøre på maks grafikk trenger du et kort som støtter SM3.0. Dvs GF6600, GF6800, GF7800 eller Radeon X1xxx. Jeg føler ikke at jeg kan spille på fullt selv med 7800GT i SLI. Blodklokket. Med alt på maks og 1600x1200 bikker jeg stadig under 40fps. Noe jeg synes er totalt uakseptabelt. Setter jeg ned shader quality til high og shadow quality til low er jeg over 60fps 99% av tiden. AoE3 er et *virkelig* krevende spill. Anti Aliasing ser ikke ut til å påvirke ytelsen noe særlig i forhold til shader quality high vs very high. Derfor kan jeg også ha på 4xAA. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 arg, virker som det er en tidssperre på spillet, hvis jeg spiller i ca. 1 time begynner det å hakke som det ikke skulle være noe morgen dag.så da må jeg save(noe som er vansklig fordi det hakker så mye) gå ut av spillet, starte det på nytt og spille det i 1 time, og så begyner det igjen 5105902[/snapback] Akkurat dette problemet har jeg og!! Men, setter det bare på pause, for så gå til skivebordet. Da blir alt normal igjen. Uansett så er jo dette ikke slik det skal være! noen som vet hvordan man løser dette? Helt utrolig bra spill! Etter å ha blitt skuffet av både Earth 2160 og B&W 2 er dette noe vi rts fans virkelig trengte! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har dere patchet? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det som irriterer meg nok til ikke å like spillet noe godt, er alle begrensingene på hvor mange mennesker/soldater/båter osv. du kan ha. Begrensingen er på 200, og mange soldater og båter tar flere enn 1 population. Dessuten kan du bare ha noen få av de fleste båtene og slikt. For meg så ødelegger det totalt! Mulig jeg har et lite snev av stormannsgalskap, men jeg liker å ha stor industri, stor hær og alt annet stort. Men det går jo ikke med disse begrensingene. AoE burde lære litt av stronghold synes jeg! Bortsett fra det er spillet flott! Men de begrensingene er nok til at jeg har lagt det i fra meg, for en stund i hvert fall... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Det som irriterer meg nok til ikke å like spillet noe godt, er alle begrensingene på hvor mange mennesker/soldater/båter osv. du kan ha. Begrensingen er på 200, og mange soldater og båter tar flere enn 1 population. Dessuten kan du bare ha noen få av de fleste båtene og slikt.For meg så ødelegger det totalt! Mulig jeg har et lite snev av stormannsgalskap, men jeg liker å ha stor industri, stor hær og alt annet stort. Men det går jo ikke med disse begrensingene. AoE burde lære litt av stronghold synes jeg! Bortsett fra det er spillet flott! Men de begrensingene er nok til at jeg har lagt det i fra meg, for en stund i hvert fall... 5108907[/snapback] Er ganske enig med deg på det feltet. Skulle hatt digre baner, 16 player og med 500 folk som begrensing. Endret 5. november 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 ja, jeg er egentlig ikke noe glad i denne typen RTS, skal man ha ekte slag, må det blir Total war serien Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Blir jo mer strategi i spill som har limit enn spill som ikke har det. kan man ingen grense blir det jo alltid den med flest soldater som vinner... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Finnes ikke en demo eller lignede? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 joda det er demoer å få tak i, vet bare ikke hvor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 tror gamer har demoen på sin server Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Blir jo mer strategi i spill som har limit enn spill som ikke har det. kan man ingen grense blir det jo alltid den med flest soldater som vinner... 5109216[/snapback] Finnes mange spill der man kan ha så mange styrker man vil, det det i høyeste grad er flere strategiske elementer enn "den som har flest vinner" AtW Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Er det mulig å lage festninger slik som på dette bildet? Har prøvd noen ganger uten å lykkes. Edit: og her og her Endret 6. november 2005 av PantZman Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 På det første bildet, nei. Tror det er på et oppdrag i campaign. På de to andre, ser du at det er bare mur rundt noen bygninger, så det er mulig, ja. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er ikke noen som vet hvor jeg kan anskaffe demoen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du kan skaffe den fra www.agecommunity.com Link Direktelink www.gamer.no Link (Her er det også linker til diverse andre downloads) Direktelink PS: Pass på at det er 1.1 demoen du laster ned, da den første 1.0 inneholdt en haug med bugs og andre typer feil. De jeg har linket til er 1.1 Men jeg synes godt du kunne klart å søkt etter demoen på egenhånd.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 det er liksom ting fra age 2 som burde vært med i et spill som dette, f.eks. muligheter for å låse porten Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 På det første bildet, nei. Tror det er på et oppdrag i campaign. På de to andre, ser du at det er bare mur rundt noen bygninger, så det er mulig, ja. 5111673[/snapback] Men det er jo mulighet for å plassere soldater på muren, frykter det er bare noe som er laget for campaign. Ser ut som jeg får ta å spille campaign Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 det er liksom ting fra age 2 som burde vært med i et spill som dette, f.eks. muligheter for å låse porten 5112020[/snapback] I Age of Empires 2 kunne motstanderen gå igjennom porten om den var åpen, dvs at en av dine soldater står i/ved porten så den åpnet seg. Det kan de ikke i Age of Empires 3. Savner litt det selv og Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 På det første bildet, nei. Tror det er på et oppdrag i campaign. På de to andre, ser du at det er bare mur rundt noen bygninger, så det er mulig, ja. 5111673[/snapback] Men det er jo mulighet for å plassere soldater på muren, frykter det er bare noe som er laget for campaign. Ser ut som jeg får ta å spille campaign 5112183[/snapback] Hvordan plasserer man folk oppå muren? Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det er nok ikke mulig det nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg