Gå til innhold

Hvordan kommer man seg online AgeofEmpires3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er løsningen:

ESO Server Maintenance

ESO will be undergoing some schedule maintenance Friday at 13:00 GMT. During this time you will be unable to connect to ESO. The maintenance should take approximately 30 minutes. We are adding some fixes for the games list issue that some players have noticed.

Nå er det vel slik at du i AoE III kan trykke på "Help and Tools" i menyen, og deretter trykke på noe som heter noe slikt som dette: "Update AoE III"? Men dette kan jeg ikke si med 100% sikkerhet da jeg ikke har spillet.

Og folkens ikke vær så innmari mistenksomme og påpek hver eneste gang folk spør om slike ting som dette at det sikkert er en ulovlig versjon. Dessuten tar jeg det som en selvfølge at han ikke har lastet ned manualen...

Men se på agecommunity.com

ESO Server Maintenance

ESO will be undergoing some schedule maintenance Friday at 13:00 GMT. During this time you will be unable to connect to ESO. The maintenance should take approximately 30 minutes. We are adding some fixes for the games list issue that some players have noticed.

Også kan du jo sjekke her for updates (www.agecommunity.com ---> Downloads ---> Game updates) .

Men som sagt mener jeg det skal være noe "Autopatch" greier også i spillet.

TSP :)

EDIT: La til litt

Endret av The Strategy-player

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...