<Andtho/> Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 For en tid tilbake begynte pcen å oppføre seg merkelig.. Når jeg skrur den av på vanlig måte med "slå av datamaskinen" på hovedmenyen skrur den seg av og etter ca 5 sekunder så skrur den seg på igjen.. Ligner på mange måter det som skjer om du kjører "starte pcen på nytt".. Hva kan feilen være? Er rimelig lei av å måtte vippe bryteren på power for å få skrudd den av.. Pcen begynte å oppføre seg sånn like etter at jeg monterte et nytt kort for tilkobling av videokamera, jeg har ikke gjort noe annet en å slotte kortet på plass og installert det.. Så jeg skjønner ikke hva jeg kan ha gjort feil.. En god stund før monterte jeg også et nytt skjermkort, men tviler på at dette er årsaken til feilen da feilen dukka opp lenge etterpå.. Er Win XP home på pcen.. Andre specs kan dere få om dere trenger det.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Merklig problem *poste her så jeg får høre hva det er for noe* Du har ikke satt på no i BIOS da? Et eller annet som slår på maskina de ved power on? Jeg har i allefall slik, men den skal egentlig ikke aktiveres før strømmen er brutt og så satt på igjen Edit: Hva slags hovedkort har du? Edit2: Og strømforsyning kan være fint å vite? Endret 4. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Merklig problem *poste her så jeg får høre hva det er for noe* Du har ikke satt på no i BIOS da? Et eller annet som slår på maskina de ved power on? Jeg har i allefall slik, men den skal egentlig ikke aktiveres før strømmen er brutt og så satt på igjen Edit: Hva slags hovedkort har du? Edit2: Og strømforsyning kan være fint å vite? 5103663[/snapback] Skjønner ikke så mye selv.. Har bytta strømforsyning to ganger og Kabinett engang siden den først begynte å kødde.. Den er sånn likevel.. Så jeg skjønner ingenting jeg.. Hovedkort husker jeg ikke i farta, sitter på skolen med den bærbare nå.. Strømforsyninga er en 700watts sak jeg kjøpte på komplett.. Funker bra den.. Har ikke nett hjemme for tiden, så jeg får ikke svart på eventuelle poster før mandag når jeg er på skolen igjen.. Lenke til kommentar
stompy Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har du prøvd å ta ut det koret du putta inn? Det kan være noe galt med det vettu ;D Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Har du prøvd å ta ut det koret du putta inn? Det kan være noe galt med det vettu ;D 5104333[/snapback] Der sier du noe.. Det slo meg ikke at et kort som fungerer fint ellers likevel kan ha en feil.. Skal prøve det nå.. Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Fjerna kortet nå.. Nå funker pcen fint, eller det er mulig å skru den av.. hehe.. Merkelig egentlig, kortet fungerte fint, men likevel var det feil på det altså.. Må få tak i et nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå