Gå til innhold

Operation Flashpoint - hjelp

Anbefalte innlegg

Eg sitter fast i et oppdrag der eg er blitt attskilt frå resten av troppen og russerne er over alt.

Eg må komme meg til noen rescue points før russerne tar meg.

Eg starter i et skogholt så får eg beskjed at eg må komme meg ned til en by, noe som eg ikkje får til. Så får eg beskjed at eg må en annen plass, men når eg kommer bort der blir eg fanga av russerne. Etter en stund kommer motstandsfolkene og dreper vokterne mine og til slutt meg.

Kva skal eg gjør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Du begynner alene i skogen sant. Ta deg igjenom til andre enden av skogholtet. Gå nedover og litt på skrå, hvis du skjønner hva jeg mener. Pass på det er mange soldater i skogen. Når du kommer ut på andre siden, så skal du ha en hekk som går på skrå oppover. Det går en patrulje langs åsen der,men hvis du passer på å krype langs hekken, da de er på andre siden av åsen går det bra. Kryp langs hekken så langt du kommer. Så er det bare å beine over til neste skogholt, og komme deg til møtestedet.

Var vell ikke verdens beste beskrivelse, men men.

Lenke til kommentar

Beskrivelsen var fin den, og då kommer du til det andre møtestedet, ikkje sant?

Det har eg gjort, eg blir tatt til fange, så kommer motstandsfolkene og dreper vaktene mine, eg springer bort til motstandsfolkene, med då slutter spillet, med den beskjeden om at eg har tapt.

Lenke til kommentar

Eg går bort til møtested nr. 2, det er vel byen Morton som du først, så blir byen oversvømt av russerer og du skal komme deg til et skogholt, er det ikkje rett?

Etter eg blir tatt til fange av russerne kommer motstandsfolkene og dreper vokterne mine, eg holder meg i teltet en litten stund, og så slutter oppdraget med en liknende beskjed, du har blitt tatt til fange av motstandsfolkene og ingen har hørt frå deg siden, så står det succsesfull med et spørsmålstegn bak. Då eg trukker på continion så detter eg tilbake til hovedmenyen, der du kan velge campane, singel mission osv

Har eg kommet igjenom spillet eller....

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg spilt gjennom det missionet som du sitter fast på. (Var en good excuse for å laste inn igjen min gamle 1985 campaign og mimre litt :grin: )

På slutten av missionet får du beskjed om en ny extraction zone (Ea64 gridposition). Når du kommer dit har alle andre US blitt drept og du blir tatt til fange av russerene. Når du har kontroll igjen, sitter du inne i et telt, og motstandsfolkene angriper russerene. Når alle russere er døde og du går ut og treffer motstandsgruppa, slutter missionet og du får opp det du beskriver. Etter dette skal det komme en cutscene, hvor en av lederene beskriver at han har mistet kone, barn, hus etc, og Armstrong sier han må tilbake til sine. Men at han først skal hjelpe de med et oppdrag siden de reddet han.

Og så starter det nye oppdraget, med at du og motstandsgruppa er i et skogholt utenfor en by og skal vente til en T72 er tatt ut...and so on and so on...

Det at spillet ditt hopper tilbake til meny, og/eller at du blir drept av motstandsgruppa høres mistenkelig ut som du har en piratkopi av spillet.

Det var vel det som var beskyttelsen, at "gameplay will be degraded untill unplayable" eller noe lignende. Så, har du en piratkopi av OFP, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg (kjøp spillet!), har du ikke så beklager på forhånd. Spillet skal iallefall fortsette på den måten jeg beskrev.

...hekta igjen ja...nå må jeg nesten spille gjennom hele 1985 campaign'en igjen...damn... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...