VegardStr Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 hei, eg skulle klippe ut noen filer, og lime dei over i en annen mappe på PCen min no nettopp, men under overføringen, så kom det opp ne fiel melding "kan ikke flytte mappen, fordi den er i bruk" så tenkte eg jaja, då ligger vel den i den opprinnelige mappen då. Men neida, den var fjernet derifra, og den ligger heller ikkje i den mappen eg skulle kopier den til. og heller ikkje i papirkurven. hva skal eg gjøre no? det ver ekstremt viktige filer som er gått tapt . håper noen kan være så snill å hjelpe meg. har også vært så glup at eg har tryky på "ctrl+c" en annen gang på en annen fil etter bortgangen av dei viktige filene. finnes det programmer som gjør at eg kan finne tilbake til mine savnede filer? Vegard Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 har det programmet her http://www.active-undelete.com/ og det fungerer utmerket Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 1 og en halv time igjenn no. håper eg finner tilbake filene. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) no ser det slik ut, hvordan finne tilbake igjenn til filene? EDIT: det ser ut til at det er bare mappene som er hentet tilbake igjenn, det er ikkje alle filene som ligger i mappene lenger får ikkje hentet tilbake en av dei viktigste mappene pga at dei e større enn 64kb. hva ska leg gjøre no? Endret 4. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) ingen som vet noe mer? Når eg åpner filene som eg har funnet tilbake, så kommer det feilmelding om at filen ikkje eksisterer ol. og det går fortsatt ikkje ann å flytte tilbake igjen filer over 63kb. Noen som vet om andre program som fungerer bedre enn det drit programmet som eg bruker no? Endret 4. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 programmet koster i utgangspunktet penger, er bare en demoutgave du bruker... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 hva er vits i å lage en demovare som ikkje er mulig å bruke? eg kan jo ikkje hente framm filer som er større enn 63kb. Noen flere som har program å anbefale? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) fant et program som heter GetDataBack no, men det ser ikkje ut til å fungere. fant ikkje igjenn noen av mappene/filene som er forsvunnet. Kan det ha noe med at datamaskinen er blitt restartet? (pga instalasjon av et programet) EDIT: trenger hjelp snarest... viktige filer som er gått tapt Endret 4. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Fikk kjørt gjennom Med GetDataBack, men det programmet fant INGEN av dei forsvunnet filene mine. hva mer kan eg gjøre no? er det bare å slutte av leite aksjonen? har eg fortsatt mulighet til å finne tilbake til filene? Maskinen har blitt restartet 2 ganger etter at filene forsvant. Kan det ha no emed saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå