Gå til innhold

Noen som husker det sony sa om PSP ?

Anbefalte innlegg

At du ville få muligheten til å konvertere ps2 spill du hadde ned til psp format. Jeg vet jeg ikke drømmer, og vet at med logisk tenking ville det da selvsagt krevd en umdbrenner, spesielle kabler osv. Men dette husker jeg ble sagt i begynnelsen av psp syklusen, på den tiden man fikk høre det aller første om psp. At sony skulle lage en håndholdt konsoll osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil det bli mulig å konvertere PS2 spel vil salget på spel gå ned, og det vil vel ikkje Sony eller andre selskaper ha noko av.

Det er mulig du tenker på det dei sa om PS1 formatet, at det kom til å bli lett å konvertere PS1 spel over til PSP format, men ikkje at det skulle bli ein jobb for forbrukarane.

Lenke til kommentar

Sci-fi grensesnitt i vente

Som i Sci-fi-filmer

Videre kan Kutaragi fortelle at Cell-prosessoren i den nye konsollen er bra nok til at man kan se for seg brukergrensesnitt som minner om det man så i Sci-fi-filmen Minority Report.

- Grensesnittet på PS3 vil utvikles utrolig raskt. For eksempel kan man se for seg at det blir som i Minoriy Report, ved at man kontrollerer programmer via EyeToy ved å bruke bevegelser og ord, sier Kutaragi.

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar
Sci-fi grensesnitt i vente
Som i Sci-fi-filmer

Videre kan Kutaragi fortelle at Cell-prosessoren i den nye konsollen er bra nok til at man kan se for seg brukergrensesnitt som minner om det man så i Sci-fi-filmen Minority Report.

- Grensesnittet på PS3 vil utvikles utrolig raskt. For eksempel kan man se for seg at det blir som i Minoriy Report, ved at man kontrollerer programmer via EyeToy ved å bruke bevegelser og ord, sier Kutaragi.

5155995[/snapback]

De fleste Eyetoy-spilla blir jo kontrollert av bevegelser på PS2, så noen sci-fi er det ikke den parten.

Ord-styring liker jeg ikke, har prøvd noen ubåt-spill med det, å få datamaskinen til å skjønne at du sier "Launch torpedo tube 1" er vanskelig, klikke på en rød runding med ett ett-tall er litt enklere.

Så det er mulig, men uansett håper jeg at de heller velger noe praktisk enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...