BillyBoy Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 "Vi søker etter den rette konseptpartner i hver Kommune i Norge som vil være med i Norges største og mest spennende portal og it kjede til å drifte, markedsføre portalen (e) lokalt, bli forhandler av produkter og tjenester som: Datamaskiner, datautstyr, mobil, bredbånd generelt, ip-telefoni mm." Dette er http://www.norgesiden.no , Jeg vet ikke om jeg var dum eller smart. Men jeg kjøpte en portal her som franchise. Etter 3 måneder, null kroner i kassa. Jeg tok "jobben" bare fordi det var forlokkende tilbud om satelitt bredbånd. Nå etter 3 måneder, har det ikke kommet noe bredbånd, det har heller ikke kommet noe om mobiltelefoner. Vi skulle jo selge dette. Datautstyr er i boks. Men er det kontraktsbrudd når de ikke har skaffet avtaler om Bredbånd/IP-telefoni og Mobil? Det ser nå meningsløst ut å fortsette, hvem i huleste vil kjøpe annonsebanner? det er ingenting å tjene. Det vet jeg at annonser selger ikke, hvertfall ikke på dette. Men satelitt-bredbånd ville solgt i massevis, det var eneste grunn til at jeg ble med. Kom med tips! *skuffet* Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Sjekka den siden din der..Hadde jeg vært deg hadde jeg vært 100% sikker på at jeg var lurt.. Lenke til kommentar
BillyBoy Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Stanser i hvertfall alle utbetalinger til motpartens avtale er komplett. Om nødvendig spør jeg en advokat om abc innen kontraktsbrudd. Jeg lever ikke på å finansiere ledelsen når jeg ikke tjener 5 øre selv. - Det ville hvert en fordel å ha konseptet klart i sin helhet før en skriver det. Slik jeg ser det er det ikke klart, men halvferdig. I et allerede nedpresset marked betyr hver måned i forretning vesentlig mye når det gjelder bredbånd o.l. pga event. 12mnd kontrakter til kunden. Nå kan de kjøpe dette hos konkurrenter. Om bredbånd var faktum ville jeg hatt nok til å leve av selv, på både monteringer å utstyr til dette, .gif-bilder er ikke til å leve av. Hva tror dere om refusjon på 50% av alle utgifter (leien)? Lenke til kommentar
goodies Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det høres ut som Ren svinell, spør du meg! Lenke til kommentar
BillyBoy Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Det er mulig det. Når det står "ferdig konsept", og med bredbånd o.l. regnet jeg med at alt var klart. Det er meningsløst at de i ledelsen der skal sitte å forsøke å få kontrakter med bredbånd i ettertid, dette skulle jo hvert klart nå jeg skrev under! Bør jeg kreve alle pengene tilbake? hvilke rettigheter har jeg på slike brudd? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hva sier de som har lovt deg dette da? Har du spurt dem? Lenke til kommentar
BillyBoy Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 At de jobber med det! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Snakk med advokat du... Før det er for sent. Du kan jo prøve TV2 hjelper deg. (billigere, men da må du på TV da!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå