Dan Hansen Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Kunne vært en lukrativ greie :smile: Les mer her Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Selv Mr. Røkke kommer muligens til kort her. Du farter ikke rundt sånn, hvis ikke du har monetas i banken? Lekkerbisken av en flymaskin spør du meg, ta en titt Foto: Alan Moss Husker jeg ikke helt feil (har ikke sjekket med Google), så mener jeg ganske sikkert at samme kroppen bestilte et stort antall Intra båter fra et småbåtverft i Norge, men avbestilte etter kort tid. Båtene var tiltenkt hele fetterslekta og litt til. Bestillingen ble avbestilt etter at verftet hadde forberedt seg på en storproduksjon. Hvorfor vet jeg dessverre ikke? Uansett ble det et kjempetap. Jeg må jo ofre disse pengesterke guttene en tanke innimellom. Hvis det er som vi sier her hjemme på berget, så blir det fort varmt i en AMD eller Pentium prosessor. Hva med dem der nede? Temperaturen på Emiratene og nærliggende strøk ligger fort vekk på ca 45+ på en grei sommerdag. Hva er det vi bekymrer oss for egentlig? Har vi feber, er den sjelden over 39+ Elektriske komponenter tåler mer enn en hest, dette vet jeg mye om, hesten tar kvelden først _________________ ...og til alle dere andre som ikke har fått det med dere: VESLEMØY ER OG BLIR EN MANN! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-08-26 05:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå