BillyBoy Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg har lyst på Windows 2000 Service Pack 3. Men har ikke bredbånd, å laste ned 125MB med 64k ISDN gjør jeg ikke... Forslag? Kan kanskje høre med en kompis som har bredbånd også. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Gjør som jeg gjorde... Last alt ned på skolen. Der har de bredbånd og klassen min har cd-brenner... Lenke til kommentar
BillyBoy Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Går ikke på skole, men kanskje jeg stikker innom bibloteket en tur Lenke til kommentar
PKA Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Last ned litt og litt med Getright e.l. når du allerede er på nettet. Surfingen vil gå noe saktere, men det er et godt alternativ til "ingenting". PKA Lenke til kommentar
BillyBoy Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Har nettopp sittet i 4 timer med "Download Accelerator"..... tror jeg tar natta nå :smile: Lenke til kommentar
edwood Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det er vel ingen som vet om noen pc-blader som har w2k sp3 (engelsk) på cd'en medfølgende bladet vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå