Ildflue Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg jobber med en kode nå, på slutten så skal den skrive masse info i en textfil med endelsen .lua Det eneste jeg lurer på er hvordan jeg kan få en eller flere variabler i en ny fil og legge denne filen et spesielt sted på hardisken med et navn som f.eks "test.lua" Takk for alle svar Lenke til kommentar
Silverviper Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hei, denne tutorialen kan muligens hjelpe deg http://www.tizag.com/phpT/files.php Endret 4. november 2005 av Silverviper Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Takker, men hvordan kan jeg gjøre at file blir skrevet på min harddisk nå fila ligger på webservern min? Vil ha den på c:\scripts\ Lenke til kommentar
simenss Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hvis du lagrer filen på serveren din som for eksempel script.lua, kan du lage en PHP-side med følgende kode: get-file.php: <?php $filnavn = 'script.lua'; $filbane = 'en/mappe/her/'; header('Content-Type: text/plain'); header('Content-Disposition: attachment; filename="'.$filnavn.'"'); readfile($filbane.$filbane); exit; ?> Hvis du nå linker til get-file.php skal det komme opp en boks der du kan velge lagre som, åpne osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå